Ga naar inhoud


Map vuilbak plots in station D,met gehele oude gegevens,mag ik die verwijderen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik draai windows 7 64 bit,en die staat op een ssd die 120 Gb bevat.

Ik heb een gewone schijf op d,van 250 Gb.

Vandaag zag ik plots,dat er een map was bijgekomen,eerst nieuwe map en daaronder vuilbak.

In die map,staan zeer oude gegevens,zelfs van jaren geleden,zelfs van windows live messenger die al een tijd niet meer gebruikt wordt.

Ik weet in geen honderd jaren hoe die daar is ingekomen,en mijn systeem werkt verlopig nog.

Doch omdat die de map vuilbak heeft en de bestanden te zien,zie bijlage,durf ik die niet te verwijderen,en vraag ik jullie,of ik dit wel mag.

Niemand anders gebruikt deze pc,maar een paar dagen geleden,heb ik er wel een oudere 2,5 inch schijf op aangesloten,om gegevens te verwijderen en te verwisselen.

Weet iemand,of het betrouwbaar is,die map leeg te maken,te verwijderen?De prullenmand in windows zelf is leeg.

In 22 jaar dat ik met windows werk,heb ik dergelijke nog niet meegemaakt.

Ik heb wel een gedeeltelijke backup van een oudere schijf op mijn nas gezet,maar dat is al van maart,en nog niet opgemerkt.

Wie kan me zinnige uitleg geven.

en mijn excuses als deze vraag stom lijkt,maar de namen van die mappen,maken mij bang,zonder info te vragen deze te verwijderen.

Want herinstalleren zie ik momenteel niet zitten.

post-40019-0-09113900-1404317896_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vuilbak is wel een vreemde benaming voor iets wat vanzelf aangemaakt lijkt te zijn..of deze naam ooit zelf gekozen?

 

Hoe groot is de map?

 

Je kunt ook proberen de map te hernoemen naar iets anders. Als je dan geen foutmeldingen krijgt o.i.d. zijn er geen programma's die de bestanden missen (want de locatie klopt door de naamswijziging dan niet meer).

 

Wel een vreemde toestand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal eens kijken,en vond dat ook een rare toestand waardoor ik het hier vroeg.Het is wel een ex opslag schijf,maar kan dit na ettelijke formattering plotseling weer opduiken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote kans dat je die vanaf die oude externe schijf die je opgeschoond hebt per ongeluk hebt versleept. Hernoem inderdaad deze map en als er niets gaat roepen dat hij iets niet meer kan vinden zou hij weg moeten kunnen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem verlopig vuilbakold genaamd die map,en heb nog niks van foutmeldingen gehad.

Wacht nog een beetje af,en daarna gaat die vuilbak echt naar de vuilbak (prullenmand).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...