Ga naar inhoud


HbbTV in VTI aanzetten


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om HbbTV in VTi aan te zetten, de melding op bepaalde zenders dat HBB beschikbaar is verschijnt, maar waar ik ook zoek op de AB ik kan het niet starten, welke toets of iets anders kan me in HBBtv brengen met VTI.

 

In VTi Setup staat "enable autostart for HbbTV browser" op ja

 

Heb VU+DUO2 en VDSL.

 

De rode toets is hier toegewezen aan Cool3d epg.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal op rode toets duwen en daarna nog een keer.

Vu Duo moet wel verbonden zijn met internet

Lukt het dan nog niet, dan in menu > VTi > Set up System > 3e regel: Enable autostart for Hbb TV browser op ja en dan onderaan groen voor OK.

 

(Om er zeker van te zijn, doe ik dan altijd de ontvanger uit, via het menu afsluiten > Uitschakelen, stroomschakelaar 10 seconden op uit en met schakelaar weer opstarten, hoeft niet persé, maar zo doe ik het)

 

SUCCES.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan72,

 

Die oplossing had ik ook in gedachte, maar werkt niet altijd, vandaar mijn schrijven.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even getest, de gekleurde knoppen zijn dus in beslag genomen door de Cool3D, Hbb lukt nu wel door op help de drukken en daar rode knop aan te zetten, dan heb ik hbbtv aan.

Omslachtiger dat wel, het werk op deze manier, kan het ook nog handiger.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu zoals Jan72 al schreef lang op de blauwe toets drukt dan zal het beeld moeten krijgen zoals te zien is in de bijlage.

Als je daarna op de blauwe toets drukt dan zie je de zender die op dat moment actief is.

Klik nu op OK en an verschijnt rechts onder de rode knop.

Als je nu op de rode knop drukt start Uitzending Gemist, ook al is de rode knop door Cool TV Guide bezet, zo net zelf getest.

post-37183-0-99992100-1404394948.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je iets meer leest over AtileHD Skin, zul je die opties ook vinden

men kan sinds de verbeteringen van deze Skin ook applicaties opnemen en de bijbehorende skinparts

ook te regelen via AtileHD menu

 

mocht je nu echter een heel andere skin hebben op de VTI images dan kan het zeer wel zijn dat deze instructies niet werken.

dat moest men nog even vermelden...

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je iets meer leest over AtileHD Skin, zul je die opties ook vinden

men kan sinds de verbeteringen van deze Skin ook applicaties opnemen en de bijbehorende skinparts

ook te regelen via AtileHD menu

 

mocht je nu echter een heel andere skin hebben op de VTI images dan kan het zeer wel zijn dat deze instructies niet werken.

dat moest men nog even vermelden...

Deze gebruik ik niet, maar de MyMetrix, die is dan ook wondermooi.

 

screenshot.jpg

 

http://i.imgur.com/BrdVBff.jpg

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...