Ga naar inhoud


Zenders die andere muziek programma's overnemen van andere zenders,hoe gaat dit?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

als nu een zender een muziek programma overneemt en uitzend van een andere zender,betaald deze zender dan ook auteursrechten aan de andere?of hoe gaat dit in zijn werk?

Toen ik gisteren naar beneden ging,zag ik bij mijn ouders dat tv oranje een muziek programma uitzond van ment tv.

Vroeger heb ik ook nog gezien,dat ment programma's uitzond van ard met nederlandse ondertitels (immer wieder suntag).

Die zenders die het overnemen,betalen die dan enkel aan de betreffende zender,of moeten die dan op een of andere manier dan ook weer een bedrag afstaan aan de instantie die in dit land instaat voor het innen van auteursrechten en naburige rechten?

Of hoe gaat het een en andere in zijn werk?

Het is moeilijk,om zenders van een ander land te ontvangen wegens rechten.

Maar diverse muziekzenders als mtv,vh-1,vh-1 classics e.a.,zijn dan in diverse landen te bekijken.

Betalen die dan rechten voor europa,of betaald dan iedere aanbieder in zijn land de rechten?

Ik was daarin eens benieuwd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...