Ga naar inhoud


Oude sat recievers,waarvoor nog goed?


de mon

Aanbevolen berichten

Vandaag kon ik nog 2 sat recievers krijgen.Maar je bent daar niks mee.

Hier staat al zoveel oude rommel en de prijs is redelijk gedaald voor hdmi aansluiting en die dvb s2.

Of is dat nog goed voor Afrika? bvb.Hier staat een aparte container op de milieustraat.Wellicht is dat daar nog courant.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Heb Afrikaanse collega's. Die willen echt geen oude ontvangers meet. Ook op de Afristar en andere Afrikaanse satellieten is HD allang gestart. Wel is er nog vraag naar C-Band ontvangers. Zag laatst nog een Pace DVR-500 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou die oude receivers kunnen inleveren bij een recycleer / milieu punt

 

dan komen ze (als dat legaal beheerd wordt) bij een van de grootste recycle industrie namelijk in België

en daar wordt het volgens de letter der wet uit elkaar geplozen en per materiaal gerecycleert

plastic bij plastic

goud bij goud

tin bij tin

koper bij koper

gif bij gif > met daaropvolgende eliminatie

 

als je ze naar afrika stuurt dan =>

-heb je transport kosten

-gooien ze die dingen op een hoop

-stoken ze de fik der in

en wachten totdat ze de afgekoelde metalen eruit kunnen rapen met de hand

Daar let men niet zo nauw op ons milieu

 

(ons milieu is ook jouw verantwoordelijkheid)

I'm In LOve With A German Filmstar

Sunscreem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige plek waar die ontvangers nog te gebruiken zijn is Duitsland.

Daar zijn nog talloze kijkers die SD ontvangers en toestellen hebben.

 

Maar daar kost een nieuwe DVB-S FTA ontvanger nog geen 30 Euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideetje ?

post-30993-0-05217400-1404641475.jpg

  • Like 2

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in Spanje eens 2 dagen een reciever aan het zoeken geweest met ci slot.Niks vind je daar,enkel canal+ recievers met gleuf voor 't kaartje.

Ik ben toen zo'n sat winkeltje binnen gestapt.Met genoeg € zou ik alles van Hispasat kunnen zien .Belgica kende ze niet.Men plukt gewoon toeristen.

Andersom,een Afrikaan heeft binnen een paar dagen beeld op zijn tv.En het is geen prof schotel opstelling.

Maar zijn ginds geen straten met Turkse sat winkels,in Barcelona bvb?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de non, tuners geschikt voor CanalDigitaal hebben ze niet bij Spaanse satellietshops. Daarvoor moet je bij Nederlandse of Vlaamse dealers zijn en die zijn natuurlijk niet zo dik bezaaid. Die vindt je alleen in de gebieden waar veel Nederlanders en Vlamingen wonen.
Het beste is die gewoon in Nederland te kopen en zelf mee te nemen of op te laten sturen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig zit zo'n reciever in de tv.Alles gebeurt bijna automatisch,disec,scan,enz volgens je land.

Ik heb nog een oude Sunny waarmee ik de schotel en lnb's afregel.Met de nieuwere generatie recievers ben je plots dom geworden.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...