Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het bekijken van plug in over Cccam is het beeld vergroot, waardoor het niet meer past. Via video instellingen geprobeerd dit aan te passen echter lukt niet.

Daar Openpli 3.0 er nog op stond geprobeerd box te flashen naar 4.0.

Lukt echter niet. Niet via DCC, niet via Dreamup en ook niet via de webbrowser,

Via DCC is de box goed te benaderen.

Als ik de box uitzet en daarna weer opstart met de knop aan de voorkant ingedrukt totdat er een groen ledje knippert, kan ik de box op niet een manier benaderen.

Wat te doen.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je de box opstart in *STOP* modus dan verschijnt normaal een scherm op je TV met o.a. Het IP adres. Via dit IP adres kun je de box benaderen. Heb je dat al geprobeerd?

post-31054-0-45952200-1404725697_thumb.jpg

Gast Mimisiku
Geplaatst:

@Tonskidutch...

Waarom geen MAC adres tonen? Apparaat staat nooit op het net, wordt als speelontvangertje gebruikt.. Ze kunnen scannen wat ze willen met dat MAC adres. Gaat nooit online zichtbaar zijn op het internet!

*Hé het is 12:00 uur, de sirenes doen het weer*

Geplaatst:

ja ik dacht ook al een week te laat :D

met een macadres is het nog makkelijker de Nat routes te doorbreken

dat was enkel wegens alle NSA en hacker aandacht van de afgelopen MAANDEN

Magic Smile

Rosie Vela

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zal niks worden. Die DM500HD is om te spelen, satellieten afzoeken E.d. Ding heeft dan weer eens OpenPli, dan weer eens OE2 of andere image zónder softcam. Ze scannen maar raak.....

Geplaatst:

Wat ik ook doe, the box komt niet in de "bootloader" modus. Vast ip adres ingesteld. Is ook middels Dcc te benaderen en via ftp ook te editten.

Net een VU+Solo2 besteld. Was ik al van plan. De DM500HD is mij echter nooit goed bevallen. Cccam en Oscam werken gewoon slecht via internet.

Desondanks wil ik hem wel weer werkend hebben. Maar woensdagavond is belangrijker.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Heb je een PM gestuurd... Woon in Haarlem en wil je best even helpen... Ben deze week nog vrij....

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hmmmm. CCCam en OSCAM werken niet goed met internet? Dat riekt naar WAN Sharing... Hou er heel goed rekening mee dat je internet snelheid en de gebruikte share (overbelast) meer reden is van niet werken... Maar dit even terzijde...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...