Ga naar inhoud


Youtube VTi versus OpenPli


Beobuddy

Aanbevolen berichten

De laatste dagen ben ik druk bezig geweest met verschillende images en skins voor een VU Duo.

Wat mij opviel was de gelikte YouTube applicatie in de VTi image.

Bij OpenPli crasht de (achteraf) ingeïnstalleerde applicatie van YouTube.Afgezien van het feit dat de interface het ook niet haalt bij de Vti versie.

 

Is er een manier om de VTi YouTube applicatie ook in de OpenPli te krijgen?

Persoonlijk vind ik dat de VTi een erg uitgebreide gebruiksinterface heeft en een slankere versie zoals bij OpenPli geeft vind ik meer gebruiksgemak.

 

Less is More heb ik zo'n idee.

 

Gaat dat lukken denken jullie?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, ik denk (en dat zou terecht zijn), dat Tonskidutch heeft gemeld om een zoekfunktie te gebruiken.

Eerder had ik wel eens gezocht op Youtube, dat werd MyTube. En die werkt hier niet.

Dat in het achterhoofd hebbende, dacht ik een ander soort vraag te hebben.

 

Antwoord blijkt de Youtube applicatie in VTi deel uitmaakt van het image en niet zondermeer als pakket kan worden geïnstalleerd of verwijderd.

 

Correct me if I'm wrong.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zou een image slanker moeten zijn?, juist de meerdere instellingen van VTi hebben mijn voorkeur.

Zeker de "vondst" Atile HD brengt leven in het image.

Na in dit menu te zijn gegaan, kan je met de gele toets (Atile HD pro), je infobalk op -tig manieren aanpassen.

 

Dit alles terzijde, ondanks dat ik een oudere Vu Plus Duo heb, met weinig kracht, vergeleken de nieuwste modellen,

werkt bij mij het ingebouwde You Tube toch nog naar behoren, soms wat langzaam, maar wel altijd stabiele streams.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

you are not wrong :grin:

ik vind Youtube ook goed werken op de solo2 is wel een behoorlijk upload<>download verbinding

algemeen

het in de VTI images opgenomen youtube werkt

nadat eerst een probleempje met de gstreamer.bad bestond

(kijk in de lijst met alle updates opdat je ook het image op actueel niveau houdt)

ciao ciao

aangepast door Tonskidutch

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"gstreamer"?, zit daar dan ook al een gspot in?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...