Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg nu vdsl van kpn ivm snelheid dan (zie andere topic van me ) nu heb ik een vraag over die experia box :

Kan je daar ook poorten in forwarden enz want die van kpn knden me dat niet bevestigen nl wat ik begreep zou ik een experia box krijgen type ZTE meer konden ze niet zeggen . moest ik maar afwachten dan .

Ia het niet zo zeg ik alles op kan binnen 14 dagen nl en ga ik over naar ziggo !

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

de H368N / ZTE dat experia routertje van KPN met firmware vooraf ingesteld en beperkt door KPN kan port forwarding

dat hoort namelijk ook bij de al om geaccepteerde gamers cultuur die KPN ondersteund middels dit routertje

sommige zaken zou je net andersom willen, maar het kreng werkt.

zoals altijd heel goed je router webinterface menu's doorlopen en doorgronden.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Als je alleen internet en niet telefoneert, beter een eigen modem er aan hangen.

Dan kun je alles naar je eigen wensen opzetten.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Zo heb bij nader inzien toch maar alles geannuleert tjonge je kan dat nl binnen 14 dagen krijg je een joep aan de tel ja meneer ik snappie wel uw alles af bestellen , ik zeg nee ik wil dat pakket annuleren 30 min bezig geweest eer dat die het snapte kon bijna geen ned pfff.

Maar goed ben eraf nu hou nog ff de gewone adsl nu en ga naar ziggo toe dan die hadden een leuke aanbieding en ook nog goedkoper dan kpn !

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen