Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Al tijden,(oudere leden hebben mij berichten wellicht gelezen),maakt bill gate's zich baas over onze computer,ipv dat wij baas zijn.

Zo wil telkenmale programma's regels gaan schrijven,die opstarten als windows opstart.

Hoezeer men probeert langs alle kanten,dit te verhinderen,komen ze telkenmale weer grrr :mad:  :mad:  :mad:  :mad: .

Dus nu zoek ik een methode of programma,dat verhinderd,dat programma's of dergelijke,zich telkens de opstartregels gaat aanpassen naar hun gedacht,ook al wil ik dat niet.

Wie weet raad (methode of programma),zodat ik definitief kan zeggen wat mag opstarten in windows 7 en wat niet.

Want IK wil BAAS zijn op MIJN computer,maar bill gates en anderen,moeten niet bepalen,wat er met mijn computer gebeurt.

Of is het tegenwoordig zo,dat WIJ niks meer te zeggen hebben,en dat bill gate's zich volledig wil bepalen,hoe onze (mijn eigendom!!) computer moet werken??? :confused:  :confused:  :confused:  :mad:

Je kan nu wel zeggen,smijt mico§oft buiten en gebruik linux,maar daar is het ook niet altijd kommer en kwel. :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Zodanig,wil ik zelf bepalen dmv een methode of programma,dat er NIKS meer wijzigt zonder MIJN toestemming in bijgaande bijlage.

post-40019-0-22852200-1404928745.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Je hebt het helemaal door! Overigens is Microsoft en consorten al sinds jaar en dag heet en meester over jouw PC. Waarom? Simpel! Jij bent zo dom geweest om geen ondermaats bezturingsysteem te ontwikkelen, je bent vergeten om je ontdekking van internet te registreren. Kortom: jij zit aan de verkeerde kant van de graailijn. Jij bent de muis en zij de kat. Gaat nooit wat aan veranderen!

Stop met janken en flikker die PC gewoon het raam uit. Geen gezeur met Microsoft, geen Internet, geen Facebook, niks. Niks geen stress en lekker een saunaatje pakken...

Geplaatst:

Volgens mij is het toch niet Microsoft die bepaald welk programma erop start, maar zijn het de programma's die jij installeert die dat doen, ofwel jijzelf die de toestemming geeft dat die programma's mee mogen opstarten.

Je kan cccleaner instaleren. Dit programma start niet mee op met windows!

In het tabblad "gereedschap" kies je opstarten en daar kan je de programma's die niet mee mogen opstarten verwijderen.

Zodat ze niet mee opstarten.

Je kan ze natuurlijk nog wel zelf starten. Of ze worden gestart als het nodig is, zoals je printer...

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

msconfig is daarvoor maar dat heb je zelf al gevonden. Je bepaalt zelf wat je installeert en wat niet. Je kunt ook zogenaamde portable versies van programma's gebruiken. Die zijn helemaal losstaand. Verder zijn er afhankelijkheden.  

Wat je zeker moet doen is een apart USER account voor jezelf maken, dus zonder administrator rechten en UAC op maximaal zetten. Voor bijna alles wat er dan aangepast, geïnstalleerd of gestart wil worden moet je toestemming geven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Zal het een en ander proberen.En inderdaad is de pc buiten zwieren de stress minimaal.

off toppic,

Dus ook analoge kabel tv aanvragen en mijn beeldbuis tv aansluiten,en dan is er nog minder stress.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...