jensvde Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Hallo iedereen, Ik heb de Sab Sky 4710 hd fta op het oog, het is een kleine en goedkope receiver voor de slaapkamer. Maar nu vind ik op deze site: http://www.dvbstand.com/sws.php?cat=196&mark=1 aangepaste firmware. Kan ik nu met deze receiver CCcam gebruiken en gecodeerde zenders decoderen? Kan hij dan ook OScam gebruiken? Alvast bedankt! Jens
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 FTA? Nee dat gaat dus niet met CCCam. De BBC op 27,5 W gebruikt Encrypted PMT's en dat kan de FTA wel aan...
jensvde Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Geplaatst: 9 juli 2014 Da's raar. Ik heb een verkoper van *** verwijderd*** aan de chat gekregen, die vertelde mij dat hij CCcam kan gebruiken, maar niet de pure CCcam
alles is simpel Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Ja hoor zodra je met een wifi usb stick verbinding maakt kan je met cccam connecten icm de ps firmware.
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Ja connecten als CCCam client naar een CCCam servertje zeker... Nou die stabiliteit heb ik ooit gezien op de SAB Ultimate HD... Dat ga je niet willen...
alles is simpel Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 dat was de vraag niet ? de vraag was of het kon het antwoord over de stabiliteit doet er dan niet toe. En oscam gaat niet werken de software is gesloten.
Phoenixx Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Betere ontvager aanschaffen Sab is een B merk geen goeie kwaliteit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen