Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Hallo, mijn vraag is; ik heb een schotel met dubbele LNB met een [1] uitgang moet hier nu ook nog een Diseqswitch tussen en zo ja waar komt die dan te zitten. je ziet ik ben totaal leek op dit gebied. m.v.g.; Verweggistan
dirocca Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 bij een dubbele lnb zit de switch ingebouwd, dus geen extra switch nodig. als je meerdere single lnb´s gebruikt moet je wel een switch gebruiken. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Eduard07 Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 (aangepast) Hallo, mijn vraag is; ik heb een schotel met dubbele LNB met een [1] uitgang moet hier nu ook nog een Diseqswitch tussen en zo ja waar komt die dan te zitten. je ziet ik ben totaal leek op dit gebied. m.v.g.; Verweggistan Als je twee losse lnb's (op een rail) hebt, heb je inderdaad een diseqc schakelaar nodig: een versie met 2 aansluitingen. (Je hebt ze ook met 4 of 8) Die schakelaar installeer je het best aan de schotelstang/paal aan de achterkant. Goed geïsoleerd tegen vocht/regen. Vanuit deze schakelaar gaat er 1 coaxkabel je huis in. Naar je ontvanger. In de ontvanger zelf stel je Diseqc A/B in, met Astra 1 op A en Astra 3 op B (Neem ik aan). Vervolgens kun je een zenderzoek laten doen. Hoe groot is je schotel en welke lnb('s) heb je? 10 juli 2014 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 bij een dubbele lnb zit de switch ingebouwd, dus geen extra switch nodig. als je meerdere single lnb´s gebruikt moet je wel een switch gebruiken. grtz Philip oké, bedankt voor de snelle info vgr; Verwegnistan
Verwegnistan Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 oké, bedankt voor de snelle info. vgr; Verwegnistan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen