Ga naar inhoud


Tweede CanalDigital smartcard


Colline

Aanbevolen berichten

De werking van welke kaart dan ook is totaal niet lokatie gebonden.

 

De 2e kaart heeft geen 'verbinding' nodig met de 1e kaart.

 

Al steek je er 1 in Spanje in en de andere in Siberie. Werkt allemaal prima zolang je maar signaal hebt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste ceesv sprietje,

 

Jullie halen de alg voorw aan echter ts geeft nadrukkelijk aan dat hij zijn situatie heeft voorgelegd aan CD. CD heeft vervolgens aangegeven op welke manier TS gebruik kan maken van hun dienst. Daarmee is feitelijk een overeenkomst gesloten welk in afwijking van de reguliere alg voorw is, maar wel degelijk mee is ingestemd door CD dus zijn reguliere alg voorw niet van toepassing.

 

Als TS deze instemming/ oplossingsvoorstel van Cd op papier heeft of zou krijgen dan is het 100% afgedekt en klaar. Indien CD na afsluiting van contract onder verwijzing naar reguliere voorw weigert om service langer te verlenen/staakt of reguliere alg voorw wenst aan te houden dan is dat zonder meer reden om contract kostenloos te beeindigen danwel voortzetting service af te dwingen.

Het is in ieder geval duidelijk dat de linkerhand van de rechterhand niet weet wat ie doet, of dat onder de noemer altjd verkopen binnen is binnen we kortwieken later wel sprake is van een uiterst bedenkelijke manier van handelen.

 

Er wordt nergens door TS geschreven dat hij hiervoor toestemming heeft gekregen.

 

Hij zegt alleen dat hij geen bevredigend antwoord heeft gehad en dat ze hem hebben verteld over de grijze/zwarte kaart welke als 2e kaart wordt gebruikt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjattuh.

 

TS (coline) schreef in het eerste bericht:

Ik heb vandaag 2x CD gebeld maar krijg geen bevredigend Ntwoord. Misschien kan iemand mij helpen.
Wij hebben een schotel met 1 kop en een decoder.
Naast ons huis hebben wij een tweede huis dat wij verhuren. Op dat huis staat een schotel en er is een decoder.
Als wij huurders in het tweede huis hadden gaven wij hen onze smartcard en konden zij TV kijken.
Nu willen wij dat zij een eigen kaart kunnen gebruiken zodat wij zelf ook TV kunnen kijken.
CD zegt dat we dan gewoon een "grijze" kaart kunnen kopen, deze activeren en klaar is Kees.
Maar als ik op de site kijk is er sprake van een tweede kaart " in hetzelfde huis" en dat is in ons geval niet zo.
Wie heeft hier ervaring mee en kan ons een goed advies geven.
Hartelijk dank vast.
Colline

Uit het onderstreepte deel valt op te make, dat CD door het aanreiken van de oplossing impliciet ook toestemming verleent. Meer of minder is daar niet van te maken. Een oplossing aanreiken en vervolgens de toestemming onthouden, zou de absurditeit ten top zijn. Dus mijn stelling is Ja CD heeft mondeling de toestemming verleent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie eist, die bewijst.

Maar ik lees nergens dat ze dat schriftelijk bevestigd heeft gekregen of dat er gespreksopnamen beschikbaar zijn.

 

Bj de aanschaf van die grijze kaart zal je een handtekening onder een contract moeten zetten waarmee je met de algemene levervoorwaarden instemt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CeesV,

 

Dat is ook zo en dus het flauwe gedrag van CD. Ik heb niet de intentie om te twijfelen aan het relaas van TS. Heb dan ook in mijn 1-ste reactie aangegeven dat het mooi zou zijn als deze oplossing op papier aangedragen zou worden. Die kans is klein. Maar het feit dat bij telefonische verkoop deze optie wordt genoemd is illustratief voor de wanorde bij CD. Iets aanbieden en vervolgens de aangeboden optie intrekken in het aangeboden contract in de vorm van Alg. Voorw. is niet echt een nette manier van zakendoen. Vandaar ook de opmerking altijd verkopen snoeien doen we achteraf wel.

 

Les is dus neem gesprek op met CD als je daarmee belt echter dat behoor je wel kenbaar te maken dat je dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...