Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo  iedereen

heb de volgende vraag:

ik heb heb wave frontier t90 tweede hands gekocht met 7 lbn's met een emp centauri multimode switch

weet zeker dat er op twee lbn's ontvangst heb namelijk 19.2  en 23.5  dit geprobeerd door ze rechtstreeks op de onvanger aan te sluiten

maar als ik  ze op de switch aansluit   krijg ik geen ontvangst op de ontvanger  hoe stel ik dat in .

dat mijn maxdigital xp 1000 weet dat er een schotel hangt met meerdere koppen en met een switch

de lbn 19.2 zit aangesloten  op ingang  5 van de switch

en de 23,5 zit op de ingang 8 van de switch

iedereen alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

Tjsa, het is een multimode switch.

Als jij vertelt in welke modus de switch staat, dan is ook duidelijk hoe de switch aangestuurd moet worden.

Omgekeerd: zet de switch in diseqc 1.1 modus en kies input5 voor de lnb van 19.2 en input 8 voor de lnb van 23.5

Geplaatst:

switch staat  op 1.0 / 1.1 

maar het vervelende is dat de gebruiksaanwijzingen  zo beknopt zijn  zit een  ruim menu in maar uitleg ho maar

dus het probleem is dus  je kunt een heleboel instellen maar  wat en hoe je het moet instellen  is nergens terug te vinden .

het mooiste was als iemand die deze ontvanger menu kent me er een beetje er door kan lijden

maar natuurlijk is alle hulp welkom . zie even door de schotels de satellieten niet meer.

Geplaatst: (aangepast)

sorry sprietje link werkt niet

maar dit is hem

LINK NAAR WEBSHOP VERWIJDERD

aangepast door Gerard 76
foute link verwijderd
Geplaatst:

Ughe...., die link werkt niet?
Als ik de link op het forum aanklik werkt die wel.
Maar dat is inderdaad de technische beschrijving van EMP-Centauri S8/1PCP-W2 DiSEqC Switch 9/1
Heb je je ontvanger wel ingesteld op diseqc-1.1?

Geplaatst:

De link van Sprietje werkt prima.

Zet 'm op Diseqc 1.1 en gebruik in de configuratie van je xp1000 'uncommitted' instellingen input 1 t/m 8. Kind kan de was doen.

Geplaatst:

uitgezet met de schakelaar achterop de  tuner maar en hem weer gestart maakt geen verschil  zou het de switch zelf kunnen zijn  dat hij niet meer goed is weet het ff niet meer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen