puchie Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Geplaatst: 14 juli 2014 hallo hulpen van mij zag in 1x het licht vanmiddag maakte vanmiddag een screenshot van de 19.2 instelling en daarna die van 23.5 en ineens zag ik het . had de 23.5 niet op band staan dat was alles en hij werkt nu . ben natuurlijk gisteren er te lang mee bezig geweest en blind voor fouten geworden . wil jullie hartelijk bedanken voor de hulp en hoop natuurlijk dat ik vaker mag aankloppen . weet nu dank zij jullie hoe het werkt nogmaals bedankt
puchie Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Geplaatst: 14 juli 2014 hulpen bedankt heb hem aan de praat gewoon dom weg iets over het hoofd kijken was een configureer foutje moest band staan keek het iedere keer weer over het hoofd denk even te lang aan het zoeken met de vraag even een screenshot te maken viel het me het op oef klein dingetje grote gevolgen maar ondertussen 13 19.2 23.5 en 28.2 aan de gang dus iedereen hartelijk bedankt mag van mij een slotje op en sorry voor de link niet zo snel bij na gedacht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen