Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is me door de klantenservice verteld dat ik 1 van de ruim 500 winnaars ben die gedurende een half jaar gratis naar het HBO pakket kunnen kijken.

Nog andere winnaars hierzo?

You cannot ignore that member

• Beheerder
Geplaatst:

tjee, het zijn ook altijd dezelfden die geluk hebben he.... :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja hoor! Hier ook een winnaar.

Alleen geen bericht gehad , ik kwam er zelf achter toen ik mijn abonnement bekeek op hun site en daar stond HBO tussen!!

Groeten

Ron

Geplaatst:

Ach scheelt toch weer 84 euro!! :D 

En door dit bericht zag ik dat ik al weer 12 jaar lid was van deze site, altijd meegelezen en al 8 berichten.. Top toch!! Hahhaha

Groeten

Ron

Geplaatst:

kijk ze en leef je uit met deze top zenders ;):)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Ik zou de vakantie annuleren en vanaf nu gedurende een half jaar alleen nog maar HBO kijken! :)

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

HBO halfjaar gratis is mooi, gefeliciteerd

is normaal toch 13,95 per maand bovenop je pakket

-Bij KPN een halfjaar voor de helft van de prijs (eigenlijk ook erg mooi) maar er staan dan wel 3 HD HBO zenders + 3 SD HBO zenders op mijn nieuw zenderlijstje (ietsje duurder 15,50 per maand)

Op satelliet is er maar 1 in HD (valt me tegen)

Johan45, Vakantie hebben wordt zwaar overgewaardeerd. ;)

Eindelijk werk hebben is prachtig.

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

gewoon mooi meegenomen, vooral als het gratis is, waar wij zuinig Nederlanders op zijn.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Bij het controleren van mijn abonnementsgegevens bij CD ontdekte ik dat ook ik tot eind van het jaar naar HBO kan kijken. Ik heb inderdaad meegedaan aan de actie van CD, maar nooit bericht ontvangen dat ik een prijs had gewonnen.

Dankzij het onvolprezen Sat4All forum ben ik daar achter gekomen. 

Waarvoor mijn dank.

:D

KPN Box 12 glasvezel

Geplaatst:

Je kunt ook even kijken of HBO open gaat, da's sneller gedaan dan inloggen bij mijncanaldigitaal en dan je nota bekijken.

Heel vaag maar dan wel heel heel erg vaag en ver weg... herinner ik me zijdelings iets van een actie waarvoor je je op kon geven met een klikje en zonder rare voorwaarden, maar het fijne weet ik er niet meer van.

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Ja, ik heb het ook per toeval ontdekt, ik dacht omdat ik mijn CD pakket van top pakket  tot standaard pakket had terug gebracht even kijken of mijn rekeningen van CD kloppen.

nu kijk ik al weer paar weken HBO, toch mooi meegenomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...