kismo Geplaatst: 15 juli 2014 Geplaatst: 15 juli 2014 Neta carbest ontvanger weet er iemand hoe deze ontvanger sd ontvanger te updaten via rs 232 poort welke kabel 0 modum of anders . software wel aanwezig krijg geen verbinding met de receiver cma 200 wel software gevonden op de website ndr en nice de fabriek is volgens de website faliet.
Beheerder Michel Geplaatst: 16 juli 2014 Beheerder Geplaatst: 16 juli 2014 Ik ken het merk en het type niet en er valt online ook helemaal niets over te vinden. Ik geef je helaas weinig kans op een antwoord op je vraag. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tripleboy Geplaatst: 16 juli 2014 Geplaatst: 16 juli 2014 Nou, http://www.neta.com.tr/consumerelectronics/default.asp?d=en&s=6 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
kismo Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Geplaatst: 16 juli 2014 Deze had ik al gevonden de software ook al af gehaald maar op zetten en verbinden lukt niet via rs232.
Beheerder Michel Geplaatst: 16 juli 2014 Beheerder Geplaatst: 16 juli 2014 En je gebruikt wel een zogenaamde null-modem kabel en niet gewoon een 1 op 1 seriele kabel? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
kismo Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Geplaatst: 16 juli 2014 heb een null modum kabel gebruikt krijg geen verbinding met een andere ontvanger wel eens eerder gebruikt werkte toen wel zal het nog eens proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen