Ga naar inhoud


Sat ontvanger voor caravan


kritzsz

Aanbevolen berichten

Fijn dat er zoveel reacties zijn.

 

@psychosammie idd HD heeft niet zoveel te maken met het formaat van TV dan wel met het feit dat gewoonweg veel kanalen zoals RTL, VRT, VTM enz niet meer uitzenden in SD.

 

Ik merk dat er nogal wat 12V ontvangers zijn maar dan nog even de vraag of het zinvol is om hiervoor te kiezen daar je toch veelal op een camping gaat staan en er netspanning ter beschikking hebt. Maar ik ben nieuw in dit wereldje van campers en weet dus niet of je ook gewoon veel gebruik maakt van de 12V voeding.

 

in ieder geval bedankt aan iedereen die hier zijn mening geeft.

 

gtz

aangepast door kritzsz
Link naar reactie
Delen op andere sites


Een 12V ontvanger is eigenlijk alleen zinvol als je met een Camper op stap gaat want op sommige camperplaatsen of als je onderweg buiten een camping kampeert heb je niet altijd 220V ter beschikking.

 

Ga je met de caravan is het weinig zinvol want 99,9% gaan op een camping staan en hangen dan aan een stroompaal.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik zie die DENSON overal dik boven de € 100 staan, dus hoezo de goedkoopste?

 

Ogenblikje , ik had het wel over de SAB Titan Micro HD (S906)

 

Weet niet of dit de beste en goedkoopste is maar een prijs van 62 à 69 euro is toch niet duur te noemen. ;)

 

 

Een 12V ontvanger is eigenlijk alleen zinvol als je met een Camper op stap gaat want op sommige camperplaatsen of als je onderweg buiten een camping kampeert heb je niet altijd 220V ter beschikking.

 

Volledig mee eens , je dreambox of VU sleur je toch niet mee in je camper.

Zoals ik reeds zei , de meeste caravan toeristen weten niets af van satelliet. De zijn het gewoon om zoals thuis bij hun TV distributie een 8 à 10 zenders te ontvangen waar ze naar kijken. Gewoon even op nummer 1 drukken en we hebben NED1 (CD) of Eén (TVV) , enz.....

Als je dan er ook nog even erbij verteld dat ze ook Eurosport kunnen ontvangen , maar wel in de Duitse taal , dan is alles prima.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...