Ga naar inhoud


Turksat ligt er plots uit


cgelici

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • 2 maanden later...

Weet je wat ik nou maar niet kan begrijpen dat Türksat ons niet gunt om FOX TV te zien! Ik neem ze op dit punt best wel kwalijk. Al jaren het zelfde gezeik. We kunnen elke Turkse zender en honderden onnodige zenders ontvangen op West Beam maar als het op FOX TV uitkomt dan how maar.... Ik heb tig mails naar hun gestuurd maar het helpt niet. En het zal me niet verbazen dat FOX TV op Türksat 4B West Beam nog niet te ontvangen is! De zender zal vast ook bij 4B gewoon bij TR BEAM of East Beam blijven........ Echt onbegrijppelijk!

 

 

Selamlar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kom je toch lekker hier wonen.

Vandaag weer 19 graden met een lekker zonnetje er bij.

 

Hier van genoten te hebben, kan je daarna de dag door met FOX, of de meer dan 390 kanalen die op deTurksat zitten en allen FTA.

Doe je er de gecodeerde bij, kom je ruim boven de 400.

Alles tesamen, toch net een paar zenders meer dan in de Benelux en zelfs Duitsland.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je FOX zo´n geweldige zender vindt, dan kun je hem ook op Nilesat 7°west ontvangen en wat zwakker via YahSat 1A op 52,5° oost.

Op beide satellieten Free to Air.

 

 

Er is wel een verschil,

 

FOX op Türksat is in het Türkçe,  met Turkse programma's, SD & HD en geen ondertiteling.

 

FOX op Nilesat is in het Arabi  (عربي ,عربى) en Engels, met buitenlandse programma's,  evt. met ondertiteling, en alleen SD.

FOX Movies op Nilesat, meestal Amerikaanse (prut) films, originele taal en Arabische ondertiteling.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik nou maar niet kan begrijpen dat Türksat ons niet gunt om FOX TV te zien! Ik neem ze op dit punt best wel kwalijk. Al jaren het zelfde gezeik. ........ Echt onbegrijppelijk!

 

 

Selamlar.

Tsja als je al niet begrijpt dat FOX TV beslist op welke beam ze willen uitzenden en niet Türksat dan blijf je voorlopig nog wel een paar jaar doorzeiken.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...