deripper1972 Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 (aangepast) hallo heb een vraag ik heb 2 alps quattro besteld nu zijn ze geleverd maar het zijn er zonder swicht ze hebben 4 aansluitingen er staat high = h---v en low=h----v kan ik die gebruiken is voor een twin tuner en nog een deambox en hoe sluit ik da aan dank bij voorbaat 25 juli 2014 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
Tuneboy Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 voor quattro LNB's heb je een multiswitch nodig. Van die multiswitch kan je dan naar je ontvanger lopen
deripper1972 Geplaatst: 25 juli 2014 Auteur Geplaatst: 25 juli 2014 dus kan ik er maar een ontvanger ophangen
Tuneboy Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 bij QUAD LNB's kan je rechtreeks van je LNB naar 4 ontvangers gaan. bij QUATTRO LNB's moet je die eerst op een multiswitch aansluiten en dan is het te zien welke multiswitch het is. Voor 8 of 12 of 16 personen enz. ofwel voor 4 twin tuners enz..
Sprietje Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 Hier heb je een voorbeeld van een multiswitch voor twee lnb's en vier uitgangen: http://www.emp-centauri.cz/index.php?lang=en&page=prodview&id_kateg=1&id_pkateg=12&id=229
paardengek Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 (aangepast) hallo heb een vraag ik heb 2 alps quattro besteld nu zijn ze geleverd maar het zijn er zonder swicht ze hebben 4 aansluitingen er staat high = h---v en low=h----v kan ik die gebruiken is voor een twin tuner en nog een deambox en hoe sluit ik da aan dank bij voorbaat Als ik jouw vraag zo eens lees, denk ik dat je eigenlijk een quad LNB had moeten bestellen. Quad LNB is een LNB met aansluitingen voor vier ontvangers Quattro LNB is een LNB bedoeld in combinatie met een multiswitch om zo voor een heel aantal ontvangers van beeld te voorzien. Met vriendelijke groet, paardengek 25 juli 2014 aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Sprietje Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 Die fout wordt regelmatig gemaakt omdat bij het bestellen van een lnb met vier aansluitingen meestal voor de goedkoopste wordt gekozen. En tja, een quattro-lnb is nu eenmaal een stuk goedkoper dan een quad-lnb.
deripper1972 Geplaatst: 26 juli 2014 Auteur Geplaatst: 26 juli 2014 heb met de winkel gebeld mag ze terug sturen en andere kiezen heb een vivosat bigast welke ogen kan ik het best nemen
Sprietje Geplaatst: 26 juli 2014 Geplaatst: 26 juli 2014 (aangepast) Een ALPS-quad.Een vivosat bigast ken ik echter niet, wel een Visiosat Bisat of een Visiosat Big Bisat. 26 juli 2014 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen