Ga naar inhoud


Howto of beschrijving beschikbaar van Plugins?


iPadawan

Aanbevolen berichten


Dat likt mij ook wel fijn. Zoals het nu wordt aangeboden is het wel erg vaag allemaal.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

In elk geval is er geen alles omvattende lijst want die zal iemand uit pure hobby moeten aanmaken en bijhouden, m.n. het laatste zal hierbij een groot probleem zijn omdat die plugin's nogal aan wijzigingen onderhevig zijn.

 

De individuele plugin's zijn meestal wel door de makers ervan goed en soms minder goed om- / beschreven maar daar moet je wel even voor zoeken want ze zijn niet altijd makkelijk te vinden.

 

Als je het nu over VTI hebt dan kun je heel wat informatie op het Duitse VTI forum vinden maar ook lang niet alles.

 

Misschien afsluitend nog een opmerking.

Het is maar goed ook dat je niet weet wat alle plugin's betekenen want ik ben dan toch bang dat menigeen nog veel meer gaat experimenteren met alle problemen van dien want uit pure nieuwsgierigheid wordt dan de één of nader plugin geïnstalleerd zonder dat je die nu echt nodig hebt.

 

Als je de box sec gebruikt waarvoor die uiteindelijk bedoeld is dan heb je naast de door VTI standaard ingebouwde plugin's nauwelijks meer aanvullende plugin's nodig en blijft de box meestal ook probleemloos functioneren en zo doe ik dit al jaren zonder problemen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fritzcall is het voorbeeld van een plugin die mijn VU+ boxen een flinke meerwaarde geeft, maar dan moet je wel gebruik maken van een Fritzbox (Een duits modem van hoge kwaliteit)

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkeyman, is dit nu een vraag, opmerking of aanbeveling?

 

Volgens mij ging het onderwerp over een vraag of er een (verklarende) lijst van plugin's beschikbaar is en niet welke plugin nu meerwaarde hebben.

Mocht je nu willen weten wat deze plugin doet of hoe die werkt dan is de volgende link denk ik de goede.

 

http://wiki.blue-panel.com/index.php/FritzCall

aangepast door Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...