Ga naar inhoud


Vraag over HBO / Games of Thrones


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat de serie Games of Thrones zo immens populair is overweeg ik om mij via CD op HBO te abonneren of alle tot nu toe uitgebrachte jaargangen tegen betaling als digitale versie te bestellen.

 

Voor het laatste is het de bedoeling om die op de harddisk van mijn VU+ SOLO2 te plaatsen want ik heb immers geen directe DVD afspeelmogelijkheid op de SOLO2.

 

Hierbij een aantal vragen.

 

Stel ik neem nu een abonnement op HBO, kan ik daar alsnog alle vorige jaargangen van Games of Thrones bekijken?

 

Als ik de afgelopen jaargangen zou willen kopen in welk formaat is dat dan eventueel leverbaar?

 

Waar zou ik die intussen verschenen jaargangen kunnen bestellen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gewoon op dvd leverbaar

maar ik ben er ook fan  van

en heb het anders opgelost

heb me een externe schijf gekocht voor 35 eurie's en iemand heeft ze me van het net geplukt (x264) met ondertiteling en eropgezet

goedkoper als alle seizoenen kopen op dvd...lol

en ik ken er nog zelf wat opzetten

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvullende vraag.

 

Als ik me niet vergis loopt nu het 5e seizoen van Games of Thrones.

 

Stel ik ga me nu op HBO abonneren, kan ik dan alsnog alle afleveringen van dit seizoen bekijken en op de interne harddisk van mijn SOLO2 opnemen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er een soort HBO On Demand is, zou dit wel moeten kunnen.

 

Echter, bij het klassieke uitzend model, zal dit niet meer gaan tenzij ze een herhaling voorzien.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een on demand aanvraag in belgie is zonder meer niet op te nemen. (macrovision e.d.).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb HBO via CD en geen On Demand zover ik kan zien. CD heeft volgens mij helemaal geen On Demand - van helemaal niets. Dit is volgens mij alleen maar beschikbaar bij kabelproviders.

 

Echter wordt er veel herhaald dus als je mazzel hebt komen ze nog langs.

 

Maar als je HBO gaat nemen om afleveringen te zien die al zijn geweest - dan verspil je je geld en kun je het beter gewoon op BD of DVD kopen. Dit converten en op je HDD plaatsen. Of digitale uitgaven bestellen, wat je zelf al aangeeft.

 

Goeie serie en zeker de moeite waard om een paar euro aan uit te geven. Ik was zelfs blij verrast om een keertje een boekverfilming te zien die niet teleursteld. Boeken blijven echter een beter verhaal.

 

Dus als je echt goedkoop klaar wilt zijn mag je mijn (Engelse) boeken wel overnemen ;)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen.

 

Als je je abonneert op hbo dan kun je de uitzendingen gewoon opnemen toch?

 

Als je af en toe hbo kijkt zie je tussen de programma's door regelmatig trailers lopen van wat er op komt.

 

Een serie heeft altijd een vaste dag en tijd waarop de afleveringen worden uitgezonden.

Dus gewoon een wekelijkse timer zetten.

 

Ik vind een abo op hbo persoonlijk zeker het geld waard.

Goede programmering vind ik.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb HBO via CD en geen On Demand zover ik kan zien. CD heeft volgens mij helemaal geen On Demand - van helemaal niets. 

 

Hmmm, de veronderstelling dat HBO en naar mijn mening dan ook via CD de optie On Demand aanbiedt is gebaseerd op de info op de volgende link dus ik ga er dan ook vanuit dat dit moet kunnen.

Voor zo ver ik het kan beoordelen wordt hierin geen onderscheid gemaakt tussen CD en de kabelaanbieders.

 

http://www.itshbo.nl/gids/hbood

 

Het gaat me zeker niet alleen om de serie Games of Thrones maar ook op de rest van series en films.

Het normale aanbod van CD is ver onder de maat en dat geldt zeker in de zomermaanden met al die herhalingen.

 

OEPS, ik zie zo net pas bij de aangehaalde info iets verderop een opmerking staan dat alleen bij een beprekt aantal aanbieders On Demand beschikbaar is en dus niet bij CD  :angry:

 

Als je je abonneert op hbo dan kun je de uitzendingen gewoon opnemen toch?
 

 

Dat laatste daar ga ik inderdaad van uit want ook dat staat ergens op de site van HBO beschreven, wel met de restrictie dat je alleen lokaal op de interne harddisk mag opnemen en alleen op de ontvanger waar de opname heeft plaatsgevonden de opname kan afspelen.

 

Gisterenavond heb ik me dan ook op HBO aangemeld en wacht dus nu op activering, het zal mij benieuwen of datgene wat ik verwacht ook in de praktijk uitkomt.

Kan wel 2 maanden gratis kijken.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het abonnement was van korte duur want i.v.m. het ontbreken van de optie On Demand heb ik zo net het abonnement weer opgezegd.

Moet ik toch in het vervolg nog meer op de 'kleine' zwarte letters letten maar dank zij Sjattuh heb ik een teleurstelling kunnen voorkomen.

 

Jammer, want i.c.m. deze optie leek het mij wel aardig om dit eens 14 maanden uit te proberen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvullende vraag.

 

Als ik me niet vergis loopt nu het 5e seizoen van Games of Thrones.

 

Stel ik ga me nu op HBO abonneren, kan ik dan alsnog alle afleveringen van dit seizoen bekijken en op de interne harddisk van mijn SOLO2 opnemen?

Seizoen 5 komt pas volgend jaar ergens in april. Denk dat je beter de blu-ray's koopt als je het in de beste kwaliteit wil zien, of downloaden maar dat mag eigenlijk niet  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...