Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Met autotimer heb ik wel eens conflicten.

Ok, kan gebeuren, geen probleem. ( Hmmm, misschien een DUO2 kopen. Zal eens rondneuzen gebruikt )

Behalve de EPG guide door ploegen, is er een betere manier om de conflict te vinden?

In Menu -> Timer is het niet te vinden. Op het ogenblik is het ook niet te vinden in de EPG lijst.

Alvast bedankt.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst:

De conflict melding in het dialoog direct nadat ik in autotimer iets gedaan heb.

Onder aan zie je melding over twee conflicten. Voor de rest zie ik nergens iets.

Geplaatst:

tja zegt me ook niet veel meer...

kun je t.z.t. zoń conflict melding met een screenshot via het Openwebinterface tonen

in dat webinterface kun je overigens ook alle opnamen tonen via timer

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dat is juist het probleem. Via timer, die lijst geeft geen conflict meldingen, maar volgens mij onder 6.0.x kon je het wel zien, dacht ik.

Ik ben zelfs de lijst afgegaan voor meer dan twee opnamen met overlappende tijden.

Noppes.

• Moderator
Geplaatst:

je hebt denk ik extra tijd ingesteld voor en na de opname? Dan staat in je timer dat je journaal opneemt van 20:00 tot 20:20, en je hebt daarvoor een opname draaien die volgens de timer tot 20:00 uur loopt. Als je er dan een minuutje voor plakt om het begin niet te missen, en nog 15 minuten er achter plakt, dan heb je overlap.

Kan op zich geen kwaad, maar als je beide tuners op dat moment nodig hebt voor opnames, en je moet voor een aanvangende opname van transponder wisselen dan zal dat niet lukken.

Ik denk dat dat je probleem is?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Helaas is dat het probleem niet.

Ik heb in de lijst naar overlappende tijden gekeken?

Ook had ik de timer lijst volledig leeg gemaakt, NA dat ik de pre en post timer 1 gezet heb. Opnieuw de auto timers opgang gebracht. Werderom naar overlappende tijden geken en nog steeds de melding.

Hoe ze veroorzaakt zijn is nu van minder belang. Terecht conflicten zijn ok en verwijderbaar als ze te vinden zijn.

Uuiteindelijk mijn vraag is, waar kan je fatsoenlijk kijken naar conflicten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...