Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

23.5°E 11472, H, 3333 8PSK FEC Auto BNT DSNG MOD1 (BNT DSNG MOD1) 4:2:0

post-37533-0-52323500-1406884156_thumb.jpg

post-37533-0-09873900-1406884166_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

het is verbluffend die taal van de Vlaming

Zware weerstoestanden=>

betekend dus:

Nood weer

Zwaar weer <> zware buien <> zware sneeuwval

Moeilijke omstandigheden

Lastige omstandigheden

Lastige toestand(en)

Noodlottige gevolgen / door het zware weer met het noodlot getroffen

je glimlacht toch wel vaker hoop ik, als je de belgen hoort praten en of leest wat ze schrijven.

het is zelfs charmant

(zelfs op TV en ook in hun parlement is Vlaams Belgisch geen Nederlands en kun je een buikkramp door het lachen maar zelden onderdrukken)

Maar als je teveel Vlaams Belgische radio en TV hoort en kijkt loop je een risico.

Je maakt vaak genoeg diezelfde fouten zo te zijn beinvloed...

"Zware weerstoestanden" is weer een voor het register onbegrijpelijk VLAAMS :D

Our Darkness

Anne Clark

Geplaatst: (aangepast)

Beste Tonskidutch , dank voor je reactie maar ik snap er geen reet van !!! :grin:

Speciaal voor jou zet ik de volgende keer in het onderwerp :  schlechten Wetterbedingungen in Bosnien und Herzegowina

Dat zou je toch moeten verstaan want de Duitse taal heb je toch op TV geleerd of heb ik het mis ? :D

Lang leve het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden , al duurde het maar 15 jaar , maar misschien komt het binnen enkele jaren terug. Maar we zullen plezier hebben en charmant zijn voor elkaar hé.

4muahaha.gif

aangepast door Crazy Sat

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Geen probleem Tonskidutch , daar hou ik van.... :D

Erger is het Israël / Hamas conflict , zojuist een feed gezien na een zoveelste wrede aanval van Israël , en niemand doet er iets aan.  Zoveel burgerslachtoffers , erg, héél erg...........!!! :angry:

Geplaatst: (aangepast)

Het voert heel ver off topic

maar ik heb heel wat kennissen in Israel

en

ik kan dan ook enkel bevestigen het is héél erg wat men daar aan de wereld toont

maar ik heb echter niet en nog nooit gedoneerd voor 1op1 wapens in handen van schlemielen.

als je andere bronnen zoekt, dan kijk eens op HBBTV van gisteren op die Duitse zenders:

inzake de Hamas en rekeningnummers, om zogenaamd iemand HUmanitair te steunen, wordt gewoon oorlogstuig gekocht en gebruikt.

daar laat ik het bij

aangepast door Tonskidutch

Our Darkness

Anne Clark

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...