Ga naar inhoud


BVN verhuist naar nieuwe frequentie


Emekli

Aanbevolen berichten

Met de m7 sat801 kan je opnemen. Die zullen ze standaard wel aanbieden. Deze ontvanger kan ook overweg met de triple lnb.

 

Als ik het goed gelezen heb, dan kan via de USB aansluiting worden opgenomen, de versie het interne hardeschijf zou slechter zijn. Echter, Met USB kan je slechts 1 kanaal opnemen, met hardeschijf weet ik het niet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal wordt bij een nieuwe fastscan de nieuwe zender BVN automatisch in de nieuwe lijst gezet. Gebeurt dat niet, dan de oude BVN eerst even wissen.

Er wordt gecodeerd opgenomen met de 801. En was het niet zo dat deze gecodeerde opnames maar beperkt houdbaar zijn?
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de details raadpleeg je het best dit forum of je opent een nieuw onderwerp voor verdere vragen.

 

Gaan we nu weer verder met de verhuizing van BVN ..

 

Yep, je hebt gelijk, ik moet aan de slag met BVN, de decoder moet via een ander topic, toch bedankt voor de ruimte.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je BVN nog net op de oude frequentie kunnen ontvangen voordat die uit de lucht ging.

 

Het stilstaande beeld is nog steeds actief, ik ga na kanniewaarzijn aan de slag.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn de beelden

post-41606-0-84264100-1412372422.jpg

post-41606-0-05670100-1412372556.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier het bewijs

post-41606-0-49559100-1412372796.jpg

post-41606-0-73251200-1412372815.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik weer, ik kan de nieuwe frequentie niet vinden.

 

Kan het zijn dat mijn ontvanger bepaalde satelieten niet ziet, of moet ik mogelijk satellieten toevoegen i.v.m. dat er meer bij zijn gekomen?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was even zoeken, want mijn bejaarde ontvanger moest van de nieuwe frequentie worden voorzien, maar na een hoop gepuzzel is het gelukt en het werkt perfect.

 

11185 - 22000 - V - 5/6 stond niet in mijn lijst, nu begrijp ik meteen waarom ik zo weinig ontvang i.v.m. andere mensen.

 

Mijn ontvanger heb ik halverwege 2006 gekocht als alles in één pakket (ontvanger, cam, seca2 kaart, en noname schotel) van Canaldigitaal, in de tussentijd is een hoop veranderd.

 

Hoe zit dat met als je een ontvanger koopt en er komt een nieuwe satelliet erbij, mis je dan weer langzamerhand frequenties ?

 

Hoe zit het als ik een seca3 kaart in de oude cam stop, werkt dat op de SD kanalen?

 

De cam is de "mediaguard" en er staat "Canal Digitaal" op, tevens dat deze goedgekeurd is door "Canaldigitaal", volgens mij de eerste digitale cam van CDS.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een nieuwe ontvanger koopt, dan zitten in het geheugen al flink wat satellieten met hun bijbehorende frequenties in geprogrammeerd.
Dat er een nieuwe satelliet bij komt op een nieuwe positie, dat zal niet snel gebeuren maar dat ze op een bepaalde satellietpositie er een nieuwe transponder bijplaatsen, dat gebeurt regelmatig.
Als je een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger hebt, dat vindt hij die nieuwe transponders vanzelf. Die informatie krijgt de ontvanger van de nieuwe fastscanlijst die regelmatig wordt uitgebracht.
Heb je een ontvanger die niet beschikt over een CanalDigitaal fastscanlijst, dan zul je die nieuwe transponder handmatig in het geheugen er bij moeten plaatsen en daar dan een scan op doen. Je moet dan wel eerst de juiste parameters van die nieuwe frequentie weten.
Makkelijker gaat het als je een ontvanger hebt met een blindscanfunctie.
Als je daar opdracht voor geeft, gaat hij voor de satelieten die je gekozen hebt de hele frequentieband afzoeken. Dan vindt hij automatisch alle nieuwe transponders. Dat kost wel even tijd zo'n blindscan. Dat kan wel bijna een uur duren per satelliet en die tijd is erg afhankelijk van de grootte van de stapjes waarin de scan wordt uitgevoerd.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze vragen zijn off topic.

 

Open hiervoor een eigen onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...