Ga naar inhoud


BVN verhuist naar nieuwe frequentie


Emekli

Aanbevolen berichten

 

Inderdaad "heette', want sinds gisterenochtend heb ik op de nieuw frequentie geen beeld meer met BVN TV.

 

TP is er nog altijd. Provider SES ASTRA.  Twee tv kanalen BVN TV + TV TRWAM en het radio kanaal voor TV TRWAM

 

Momenteel VRT journal.

 

 

post-37533-0-54472300-1407345525.jpg

post-37533-0-59261000-1407345531_thumb.jpg

post-37533-0-34154000-1407345541_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De zender heette BVN TV (op de oude frequentie, waar hij nog steeds is te zien is de naam BVN).

Inderdaad "heette', want sinds gisterenochtend heb ik op de nieuw frequentie geen beeld meer met BVN TV.

hoi,

de zender heeft ook een nieuwe sid gekregen.

blijkbaar pikt jouw ontvanger dit niet automatisch op.

even de transponder opnieuw inlezen.

eventueel eerst de oude transponder gegevens verwijderen voor dat je de transponder opnieuw inleest.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tips.

Ga ik straks even doen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

BVN stopt op oude frequentie na 21 september 2014 wat ze zelf laten zien op het scherm.

 

Helaas klopt de EPG op de nieuwe frequentie helemaal niet.

Op de oude frequentie zijn de gegevens correct, maar op de nieuwe niet.

Blijkt uit wat je kan zien en met de teletekstpagina 210.

 

Heb je ze dat al gemald?

Zo ja, wat was de reactie?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wilt niet zeggen dat de opdrachtgever geen toezicht moet houden op wat een ander in haar naam naar buiten optreedt.

Het gaat dan op jouw naam, en niet die van de leverancier die mogelijkerwijze te grabbel gegooid kan worden.

 

IK hoop, maar vrees wel dat het gebeurt, dat de NPO ook nu nog enigszins toezicht houdt wat M7 doet met de zenders van de NPO de satliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

M7 doet niets met die transponder, ze hebben niets te maken met die transponden en betalen er niet voor, net zoals M7 ook niets te maken heeft met bijvoorbeeld de transponder van het ZDF.

 

De omroep huurt de transponder bij een andere firma, en levert zelf de programma informatie aan.

 

Hier kan je lezen hoe het zit: https://www.sat4all.com/forums/topic/341419-bvn-verhuist-naar-nieuwe-frequentie/?p=2251466

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik hoop, maar vrees wel dat het gebeurt, dat de NPO ook nu nog enigszins toezicht houdt wat M7 doet met de zenders van de NPO de satliet.

Jouw woorden....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw woorden....

Ja weet ik.

 

Maar ik denk dan nog aan de zendmast Smilde. Opeens blijken er allemaal meerdere gebruikers in de woning te zitten, en niemand weet van elkaar. Zie het resultaat.

 

 

Dan is weer voor de zoveelste keer een mogelijkheid geschapen voor het openen van een parlementaire enquete.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...