Ga naar inhoud


BVN verhuist naar nieuwe frequentie


Emekli

Aanbevolen berichten


Waar heb je het nu toch over heb je soms slecht geslapen of zo wat heeft het omvallen van Smilde nu te maken dat BVN naar een nieuwe frequentie verhuist is, en dat is inmiddels gebeurd dus over en uit lijkt mij.  :/

alles wordt uit elkaar getrokken

niemand weet meer van elkaars bestaan af

bij de zendmasten wisten zie niet of nauwelijks van elkaar af wie de gebruikers waren in de zendmasten

 

bij BVN gaat het net zo:

wie zendt het uit,

wie zorgt voor de EPG,

wie zorgt voor de teletekst

en noem maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen het stilstaande beeld vinden terwijl ik mijn bejaarde ontvanger wel heb laten zoeken.

Je geeft zelf de mogelijke oorzaak al aan. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder welke naam zit BVN op de Astra 1 ?

 

Ik kan alleen het stilstaande beeld vinden terwijl ik mijn bejaarde ontvanger wel heb laten zoeken.

 

 

Je geeft zelf de mogelijke oorzaak al aan. ;)

 

Ja, maar bejaard hoeft nog niet uitgeteld te zijn.

 

Ik kan het niet helemaal volgen, het is toch nog steeds DVB-S en niet DVB-S2 ?

 

Het is toch nog steeds MPEG2 en niet MPEG4 ?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BVN zit gewoon onder de naam BVN.

 

Wanneer heb je dat stilstaande beeld gezien. Die oude frequentie kan ik in ieder geval al niet meer ontvangen en dat was ook volgens plan want die zou per 1 okt. uit de lucht gaan.

En ja, het is nog steeds DVB-S in MPEG2.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag heb ik de nieuwe schotel na een tijdje Digitenne gebruikt te hebben opgehangen, de oude was al een tijdje stuk en verwijderd. Woensdag 1 oktober had ik 1 BVN met stilstaand beeld, weet even niet hoe dat nu is, want ik heb wat problemen met een tussenkabel i.v.m. de schuifpui wat eigenlijk een tijdelijke, maar langdurige oplossing is geworden.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je BVN nog net op de oude frequentie kunnen ontvangen voordat die uit de lucht ging.

 

Ok, dus opnieuw laten scannen zou een nieuwe BVN moeten opleveren? Straks maar eens proberen als ik thuis ben.

 

Even een klein off-topic vraagje, Veronica is helemaal van de Astra 1 af ? Bij het verplaatsen van de betaaldata heeft CDS belooft dat er voor mij niets zou veranderen, maar ondertussen ben ik door het verkoopteam een paar maanden later benaderd, dat het wel zou veranderen, was begin dit jaar en een paar maanden later, maar ik zie nu inderdaad geen Veronica meer.

 

Ik wil dan wel even een appeltje met CDS gaan schillen als ze hun belofte niet nakomen. Ik weet dat mijn bejaarde ontvanger aan vervanging toe is, maar belofte maakt schuld, gelukkig ben ik niet de makkelijkste. ;)

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veronica zit alleen nog in HD op astra 23,5. Wil je die ontvangen dan wordt het toch afscheid nemen van je oude bakkie. Geld ook voor RTL 8

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL8 heeft nooit in mijn STB-pakket gezeten, Veronica echter wel.

 

Dat wordt dus een appeltje schillen met CDS.

 

Als ze met een goed aanbod komen, dan komen we er wel uit, maar ze moeten wel redelijk blijven i.v.m. hun belofte.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal het wel op gaan neerkomen, hoewel ik volgens mij niets aan de extra zenders heb i.v.m. interesse, zou een gratis of deels betaalde ontvanger die eigendom wordt wel zo netjes zijn, maar dan enkel met een 1 jarig contract.

 

Ik hoor veel ellende over die M7 ontvangers, maar als ik een keuze zou moeten maken, welke zou dan het beste zijn met een triple LNB en eventuele opname?

 

Uiteindelijk ga ik op een Linux ontvanger over, maar er verandert zoveel dat ik het spoor even bijster ben.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de m7 sat801 kan je opnemen. Die zullen ze standaard wel aanbieden. Deze ontvanger kan ook overweg met de triple lnb.

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...