Ga naar inhoud


Smartcard Mute


Hehoo

Aanbevolen berichten

Heb intussen op advies van de twitter-ondersteuning van CD telefonisch contact gehad, nog nooit zo'n domme discussie gehad (ok, nog niet vaak....). 'Mevrouw, u heeft uw kaart verkeerd om in de ontvanger, staat u erbij?' 'Meneer, hij zit goed erin, hij zit al maanden zo en we kijken en hij geeft de mute melding' 'Mevrouw, smartcard mute betekent dat de kaart verkeerd om zit, u moet hem echt omdraaien!' 'Meneer, denkt u dat ik kan toveren, er is beeld, ik zit op twee meter afstand en hup, beeld weg' 'Dat weet ik niet, maar toch is het zo, mute is altijd verkeerd om'. 'Meneer, ik heb inmiddels via twitter met uw bedrijf contact gehad en die zeggen dat de kaart kapot is en dat ik moet bellen voor een nieuwe. Een kaart kan niet uit zichzelf een koprol maken in een ontvanger' 'Oh, nou, dat heb ik nog nooit gehoord, ik ben blij dat ik u spreek, dan heb ik dat ook geleerd. Bij ons is de regel Smartcard Mute is klant vertellen dat de kaart verkeerd zit. Ik stuur u vandaag nog een nieuwe kaart toe.' (zucht) 'Dank u wel meneer en ik ben blij dat ik u nog iets heb kunnen leren'. :crazy:

En nu maar wachten op de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij TVV ook standaardzinnen

U schotel is niet goed uitgericht.

zet de ontvanger eens in fabrieksettings en begin opnieuw.

Eer ge daar iets zinnigs uit krijgt amaai.Gelukkig hoef ik nog niet 1X per jaar te bellen.

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde leden hier,meer weten betreffende de techniek rond sat ontvangst,of degene die daar in het callcenter zitten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TVV ook standaardzinnen

U schotel is niet goed uitgericht.

zet de ontvanger eens in fabrieksettings en begin opnieuw.

Eer ge daar iets zinnigs uit krijgt amaai.Gelukkig hoef ik nog niet 1X per jaar te bellen.

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde leden hier,meer weten betreffende de techniek rond sat ontvangst,of degene die daar in het callcenter zitten.

Daar ben ik van overtuigd! En de ontvanger is goed, want geprobeerd op een andere ontvanger deed de kaart ook niets. Dat zou ook wat vreemder zijn, die is nog geen jaar oud...... en de kaart is van de omruilsessie toen de nieuwe kaarten kwamen, dus die heeft al een paar jaartjes erop zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een defecte kaart lezer kan je niet uitsluiten ondanks dat de kans op een defecte kaartlezer praktisch nihil is.

Als het euvel met een nieuwe kaart niet verholpen is zou ik beginnen met de voeding van de decoder te vervangen.

De voeding van het apparaat wil wel eens langzaam defect raken en veroorzaakt dan storingen die niet te definiëren zijn.

 

Een knulletje aan de helpdesk telefoon met een vraag en antwoord briefje kan erg irritant zijn.

Zo te lezen is Hehoo assertief genoeg om daar door hen te prikken. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...