Mojo Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 (aangepast) Bedankt voor de tip, maar dat gaat bij mij helaas niet lukken. Ik heb namelijk het abonnement niet in eigen beheer. Uh ...... hoe moet ik dat lezen? Heb je wel een eigen kaart? 11 augustus 2014 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
mereltje Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Er hangt iets in de lucht Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
jako87 Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 En hij weet ook niet welk abonnement. Als het een stb pakket is komen er maar heel weinig zenders bij en als het geen oranje kaart is komen er helemaal geen zenders bij.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 11 augustus 2014 Er zal toch een kaart in die Topfield moeten zitten, of heb je voor die ontvanger ook (nog) softcams? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeanj Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 werkt een oranje kaart nog in zo'n topfield?
Gerard 76 Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Deze topfield werkt wel met een oranje kaart hoor. Mijn overburen hadden deze ook met een aston dual meende ik. Ze hebben nu een M7 801 en zijn daar erg tebvreden over,dit itt diverse probleemverhalen omtrent dit model.
mr-fresh Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2014 Ik heb een zwarte kaart van Canal Digitaal.
Sprietje Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Als het deze is, noemen ze dat een grijze kaart.
jako87 Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Maar het zal deze wel zijn: Met zo'n oude seca2 kaart kun je alleen de zenders op Astra1 zien, de zenders die je al ontvangt.
mr-fresh Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Als het deze is, noemen ze dat een grijze kaart. Het gaat inderdaad om die grijze kaart. Kan ik kan wel extra zenders ontvangen?
jako87 Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Ja, maar deze multi-room card mag uitsluitend op het adres van de eigenaar van het abonnement gebruikt worden.
mr-fresh Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Ja, maar deze multi-room card mag uitsluitend op het adres van de eigenaar van het abonnement gebruikt worden. Ja, dat is het geval.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 17 augustus 2014 Bedankt voor de tip, maar dat gaat bij mij helaas niet lukken. Ik heb namelijk het abonnement niet in eigen beheer. Welke satelliet ontvanger adviseren jullie dan? Op Marktplaats kan ik bijvoorbeeld de M7 sat801 voor 60 euro kopen of ik kan een nieuwe SAB SKY4900 kopen voor dat geld. Alvast bedankt. Rare constructie, Hoofdkaart en multi room kaart op hetzelfde adres, maar je hebt de kaart niet in beheer.... Stop dan je hoofdkaart eens in je ontvanger, heb je dan wel Veronica en RTL 8 HD? De TF-5000 is ondertussen verwisseld voor een HD ontvanger? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen