Ga naar inhoud


Cccam op meerdere ontvangers


Altair

Aanbevolen berichten

Ik ben me aan het orienteren om een abonnement af te sluiten, maar bij veel moet ik per ontvanger betalen(in ons huis dus 4). Ik vroeg me af of er een manier is om 1x een abonnement af te sluiten en in huis(niet bij buren ed, 3x slaapkamer en 1x woonkamer) dit abonnement te delen. Deze vraag geldt voor zowel ziggo als voor canaldigitaal.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 ontvangers,zal voor cd een beetje veel zijn denk ik.Te denken valt aan de sid beperking van 4.als je dus 4 ontvangers wilt gebruiken,met meerdere tuners,en je neemt bij diverse ontvanger op,en je kijkt,kan je kaart in een lock gaan.Dit kan je regelen in een softcam door o.a. oscam te draaien.Daar kan je ingeven,dat die niet meer dan 4 sids mag vragen.Je hebt uiteraard ontvangers nodig,die met een softcam overweg kunnen.

Je kan het ook oplossen door gebruik te maken van een clone+ of een smartwi.

Maar de werking is sterk afhankelijk per ontvanger.

Voor cd,zou ik toch kijken om 1 extra kaart te nemen,om je kijken comfortabeler te maken ivm die sid beperking.

Voor ziggo kan ik je niet helpen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Ziggo kun je zonder extra abonnementskosten extra Smartcards aanvragen als je meerdere ontvangers in huis hebt, dus daar is het vrij eenvoudig op te lossen.

 

Ben niet zo thuis in het aanbod van CD, maar wat bieden zij meer aan dan dat Ziggo aan kan bieden voor jou?

 

Gewoon het abonnement en pakketten die je wilt afsluiten bij Ziggo is in veel gevallen makkelijker lijkt me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ziggo zijn maar 3 ontvangers toegestaan, bij canaldigitaal moet je de hoofdprijs voor extra ontvangers betalen. Daarbij komt dat beide providers de hoofdprijs vragen voor bijv hbo of canal+. Een kennis van me heeft een abonnement bij iemand en heeft via cccam dan dat hij die zenders goedkoper heeft. Hij heeft maar 1 tv, dus wist niet hoe het met mijn  vraag zit. Ik zou wel graag dat goedkopere abonnement willen met alle paketten, maar wil niet 4x 70-80euro betalen. Dus vroeg ik me af als ik 1x zo'n  abonnement bij iemand pak via cccam of ik dat intern naar 4 ontvangers kan kopiëren. Naar wat mij verteld is werkt dit geheel zonder kaart, maar via internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ziggo zijn maar 3 ontvangers toegestaan, bij canaldigitaal moet je de hoofdprijs voor extra ontvangers betalen. Daarbij komt dat beide providers de hoofdprijs vragen voor bijv hbo of canal+. Een kennis van me heeft een abonnement bij iemand en heeft via cccam dan dat hij die zenders goedkoper heeft. Hij heeft maar 1 tv, dus wist niet hoe het met mijn  vraag zit. Ik zou wel graag dat goedkopere abonnement willen met alle paketten, maar wil niet 4x 70-80euro betalen. Dus vroeg ik me af als ik 1x zo'n  abonnement bij iemand pak via cccam of ik dat intern naar 4 ontvangers kan kopiëren. Naar wat mij verteld is werkt dit geheel zonder kaart, maar via internet.

Dit mag niet,en het zijn net die groten,die enkel ertoe zal leiden,dat vroeg of laat,de provider naar gesloten bakjes zal gaan,en dat we onze enigma2 ontvanger zullen kunnen verhuizen naar de musea kast. :(  :angry:  :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij ziggo zijn maar 3 ontvangers toegestaan, bij canaldigitaal moet je de hoofdprijs voor extra ontvangers betalen. Daarbij komt dat beide providers de hoofdprijs vragen voor bijv hbo of canal+. Een kennis van me heeft een abonnement bij iemand en heeft via cccam dan dat hij die zenders goedkoper heeft. Hij heeft maar 1 tv, dus wist niet hoe het met mijn  vraag zit. Ik zou wel graag dat goedkopere abonnement willen met alle paketten, maar wil niet 4x 70-80euro betalen. Dus vroeg ik me af als ik 1x zo'n  abonnement bij iemand pak via cccam of ik dat intern naar 4 ontvangers kan kopiëren. Naar wat mij verteld is werkt dit geheel zonder kaart, maar via internet.

Een abonnement via Iemand en niet Ziggo is illegaal en door de wetgever strafbaar gesteld met maximaal 4 jaar gevangenisstraf.

 

Illegale en strafbare zaken worden op dit forum niet besproken.

 

Lees onze huisregels nog eens door op www.sat4all.com/regels

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...