Ga naar inhoud


HDD (extern) Vu Uno helemaal leeg. VTi 7.x.x


Portuuno

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

O.k. De bestanden worden nu terug gezet op een Windows PC.

Heb wel Ubuntu 14 erop, maar daar kan ik nog niet zo mee overweg.

 

 

Dus je hebt de Recovery op de externe HDD uitgevoerd op een PC met Ubuntu 14, correct?

Zo ja, hoe heb je dan vastgesteld dat de door de Flash Expander verwijderde bestanden door de Recovery Tool teruggezet zijn?

 

Hoe dan ook, als er al iets teruggezet is dan staat dit vast wel in de Home Directory van jouw Unix partitie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen,

 

Met een daartoe geschikt programma voor Win.8 heb ik de bestanden kunnen recoveren en staan nu op een Win.8 pc in een groot aantal mappen. (duurde 6 uur)

Het bekijken is dus gewoon mogelijk.

Mijn vraag is: moet ik al die mappen uitpakken en dan terugzetten op de hdd (ext4) die aan de Ubuntu pc hangt?

Of kan ik de mappen zo terugplaatsen?

Zoals al gezegd weet ik nog niet veel af van Ubuntu. Wat bedoel je aub met je laatste zin Jurgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

O.k. De bestanden worden nu terug gezet op een Windows PC.

Heb wel Ubuntu 14 erop, maar daar kan ik nog niet zo mee overweg.

 

 

Ooh, ik veronderstelde dat jij de Recovery onder Linux Ubuntu 14 had uitgevoerd, daarom mijn opmerking dat de herstelde bestanden in de LInux Home map zouden moeten staan.

Dus ik begrijp nu dat jij een Windows 8 Recovery Tool gebruikt hebt om de bestanden terug te zetten.
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit goed gaat.
 
Je kunt dit natuurlijk controleren door de herstelde bestanden eerst via een Media Player op de Windows 8 PC af te spelen voordat je die bestanden naar de externe HDD verplaatst.
 
Misschien ook nog even vertellen welk Windows programma jij gebruikt hebt en wat voor mappen en bestanden daarmee zijn opgeleverd?
aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Ooh, ik veronderstelde dat jij de Recovery onder Linux Ubuntu 14 had uitgevoerd, daarom mijn opmerking dat de herstelde bestanden in de LInux Home map zouden moeten staan.

Dus ik begrijp nu dat jij een Windows 8 Recovery Tool gebruikt hebt om de bestanden terug te zetten.
Kan me nauwelijks voorstellen dat dit goed gaat.
 
Je kunt dit natuurlijk controleren door de herstelde bestanden eerst via een Media Player op de Windows 8 PC af te spelen voordat je die bestanden naar de externe HDD verplaatst.
 
Misschien ook nog even vertellen welk Windows programma jij gebruikt hebt en wat voor mappen en bestanden daarmee zijn opgeleverd?

 

Weet niet of ik dat programma hier mag noemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bouwt de schijf terug in je ontvanger en met https://filezilla-project.org/ (client) maak je verbinding vanaf je pc naar de harde schijf in je ontvanger, die moet dan wel eerst gemount zijn , vervolgens kan je makkelijk je mappen/bestanden rechtstreeks naar je ontvanger / harde schijf kopiëren.

 

https://www.youtube.com/watch?v=O3DudpEMPiY

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gebruik ik Filezilla ook, maar ik denk dat ik de gerecoverde mappen niet zomaar kan overzetten.

Er zijn bijv. mappen met de naam: Recovered Data

Deze openen: bijv. NTFS

Deze openen: Raw files

Deze openen: Au files, Audio Video Interleave files, MPG etc.

Deze kun je ook weer openen....

Dus welke mappen moet ik op de hdd zetten zodat de uno deze kan lezen?

Wie het weet mag het zeggen....aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...