Ga naar inhoud


TV vlaanderen in zuid afrika gambya


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

mijn kameraad vroeg,of het mogelijk is om TVV te ontvangen in zuid afrika gambya.Google leverde niks op.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Latitude: -26.2020°

Longitude: 27.7630° zou kunnen gaan met ???

of helemaal niks 

maar nu weet ik niet hoe groot je schotel moet zijn

misschien  1.80M of meer 

volgens 


 

maar ik denk dat het niks word als ik theparasol zijn uitvoering zie staan 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan in Zuidelijk Afrika BVN ontvangen in een extra Multichoice pakket.

BVN zit op kanaal 431.

 

http://www.dstv.com/Channels/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was in 1999 al het geval in is nooit anders geweest.

Wanneer ik het goed heb zitten ze zelfs in een extra "Buitenland" pakket met Duitse en Engelse zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste sattv4iedereen

Ja dat kan maar slechts één zender uit het TvVlaanderen pakket en wel de zender BVN, het Beste van Vlaanderen en Nederland.
Die kun je ontvangen via de SES5-satelliet.
Hier is de footprint: https://sat.ses.com/webservice/images/7407816
Zoals je kunt zien is de sterkte van het signaal daar 46dBw wat wil zeggen dat je die kunt ontvangen met een schotel van 75cm breed bij goed weer en met een 95cm-schotel bij slecht weer. Met een offsetschotel van 90x100cm kun je BVN daar dus goed ontvangen.

BVN is te ontvangen op de SES5-satelliet op 12015 MHz Verticaal, DVB-S, 29950, FEC 3/4, zie: http://www.lyngsat.com/SES-5.html

Je hebt daar dus geen HD-ontvanger voor nodig en ook geen kaartje of CI-slot want hij is vrij te ontvangen.
Ook kun je via luisteren naar  VRT Radio 1.
En smetje, je hebt het over Latitude: -26.2020°, Longitude: 27.7630°. Dat is Johannesburg in Zuid-Afrika. Daar wordt toch helemaal niet naar gevraagd? Het gaat om Gambia.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Drs.IJzerbout, het is droevig hoe slecht er geschreven wordt op dit forum.
Topicstarter heeft het over gambya i.p.v. Gambia en dat ligt niet in zuid afrika maar in Afrika.
Frans B heeft het dan weer over Nambia. Zou hij Gambia bedoelen of Namibië?
Het is blijkbaar nog te veel moeite om het geplaatste bericht even na te lezen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...