Ga naar inhoud


VU+ DUO2 als SlingCatcher


MacGuinness
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten


beide is niet onmogelijk maar wel illegaal!

1 ) enigma2-plugin-extensions-iptv-list-updater is daarvoor gemaakt met een proxiefilter

2 ) slingbox

 

(eerst razend snel populair geworden en door veel mensen gebruikt <=> inmiddels wegens de boetes op illegaal en ongeoorloofd kijken niet aan te raden)

 

ciao

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets illegaal aan. Je dient een abonnement te nemen op American tv.

Het ging mij er alleen om of ik een extra apparaat nodig heb (Slingcatser, wd tv ) of dat het ook met de VU+ kon. 

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van de Slingplayer app (Android, iPhone)voor op je telefoon of Slingplayer voor Windows op de PC dat geeft hier een uitstekend plaatje. ;) Als jij met je VU je Slingbox wilt bekijken zal dat niet gaan omdat je moet inloggen op de Sling server waarover jouw Slingbox signaal loopt en het speciale sling formaat moeten decoderen, bij mijn weten kan dat (nog) niet met een E2ontvanger. :crazy:

Ah, dat is jammer. Dan maar op zoek naar de Slingplayer app.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets illegaal aan. Je dient een abonnement te nemen op American tv.

Bel voor de gein eens met FOX in the U.S.o.A. en stel hun de vraag eens, kijken wat ze je vertellen.

 

 

met een Slingbox(video server) kun je thuis iedere AV bron bedienen en op het internet zetten zonder pc

 

Kijk en dat is nu wel de techniek maar niet gepermitteerd door de licentiehouders.

Ook niet voor zogenaamd persoonlijk gebruik...

 

Bij elke film en serie zie je in " de aftiteling " de Rechten middels een disclaimer staan.

Rechten op het grenzenloos per internet bekijken heb je dus NIET. (je mag niet eens een copy maken)

aangepast door Tonskidutch

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk Tonskidutch. Ik ben er ingetippeld omdat DrDish het op Tectime behandelde.

Aangezien je aan Christiaan Mass niets over illigale ontvangst mag vragen, dacht ik dat het legaal was.

Ik kreeg vanmorgen al argwaan na een mail van de infodesk van American TV, waarin zij mij vertelden dat ik een VPN server nodig had.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat die tegenpartij die je noemt met VPN servers wil voorstellen staat bovendien los van het feit dat: je mag geen Enkele TV uitzending / broadcast in analoge ofwel digitale kwaliteit aanbieden via internet.

Behalve als je volledig voldoet aan de internationale en nationale wetgeving omtrent de Rechten / Licenties.

En ook als je zelf een aanbieder zou zijn van jou eigen je producties moet je daar veel voor betalen en aan alle wettelijke voorwaarden hebben voldaan.

TV station MacGuinness zal niet zo een twee drie in de lucht zijn (op wan)

 

O ja nog dit:

Die Belgisch Limburgse aanbieder, zal ook nog wel bij verstek veroordeeld worden in U.S.o.A.

aangepast door Tonskidutch

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus de hele wereld is intern?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Mannen, de vraag was of je een duo2 als slingcatcher kan gebruiken. Niet of het legaal is of niet.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht #2 gaf ik de mogelijkheid al aan

ik maak het hier hopelijk iets duidelijker voor jullie dan bericht #2 met het volgende:

 

1 - streams kunnen opgevangen en weergegeven worden indien ze het juiste streamformaat hebben door je VU+ DUO2

2 - in alle andere gevallen heb je een slingbox nodig (of dat wat live american tv aanbied "als device", gezien hun website reclame)

 

de relevantie met deze enigma2 receiver is hoe de stream formaten in het WAN zijn samengesteld...

en eventueel welke app's / plugins je ervoor gebruikt op de enigma2 receiver

 

die plugin iptv-list-updater beschreef ik in post 2 {al hoewel die door bijvoorbeeld het VTI team al niet meer wordt gesupport}

maar OOK zelf stream toevoegen aan je settings kan heel goed hetgeen meermaals gevraagd en uitgelegd wordt op sat4all

kijk dan ook bij de dreambox en de ET en andere enigma2 receiver subfora.

 

ciao ciao

  • Like 1

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...