Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort met de cable tuner UPC op mijn dreambox dm8000hd met Openpli 4.

Het werkt uitstekend.

Alleen heb ik steeds nl ondertiteling via teletext 888.

Ik kan dat via de gele knop uitzetten. Maar met een zenderwusseling is het weer terug.

In het menu-->systeem-->ondertitels kan ik niets vinden waarmee ik kan uitzetten.

Weet iemand de oplossing om dit uit te zetten?

Vast bedankt voor de hulp.

Petty.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

heel raar

ik heb teletext caching uutgezet en krijg geen ondertitels op het scherm. (teletext 888).

Ik begrijp hier helemaal niets van.

Hoor graag wat er aan de hand kan zijn.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

dat staat toch in de instellingen ergens : menu - systeem - ondertitels (uit het hoofd, zit nu niet thuis)

als je hier zegt dat je ondertitels wenst aan te schakelen dan krijg je automatisch ondertitels te zien

er is ook ergens een schakelaar die zegt of hij de standaard waarde overal moet toepassen, of per zender apart onthouden.

dit kun je instellen "per zender onthouden"

als je ondertitels dan ergens uitzet, en je keert later naar die zender terug dan blijven ze uitgeschakeld.

aan & uitzetten gebeurt dan via geel-geel.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Na teletext cashing uit was het weg. Raar.

ik heb teletext 888 gezet na raad van een ander en teletext caching weer aan.

De ondertitels blijven weg.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

flash hem eens opnieuw

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...