Ga naar inhoud


Nederlandse Commerciele zenders vanaf nu ook in Belgie?


Gast DIGIBOY

Aanbevolen berichten

Hij bedoelt waarschijnlijk elkaars abonnement betalen.

 

Als ik 'Astro Iris ' was zou ik die info ook aan CanalDigitaal doorspelen: Als de nabijheid van dealers de enige overweging van CanalDigitaal is om geen abonnement te verkopen kun je dit argument van tafel halen door te betogen dat je een ervaren 'schotelaar' bent met een bestaande installatie die helemaal geen service van een dealer wenst, laat staan nodig heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Betaling van het abonnement zou met SEPA geen probleem meer mogen zijn: er is geen verschil meer tussen binnenlandse en buitenlandse incasso's.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou zoals al eerder geschreven werd kunnen melden dat je een volledig werkend sat systeem hebt, en dus alleen de smartcard en eventueel een module wil hebben.... Kunnen/willen ze niet versturen zou je een lijst met dealers kunnen vragen bij wie je de boel mag komen ophalen.

Ze schrijven blijkbaar niet dat je geen abo mag nemen, maar hebben het over de afstand.... dus zou jij die afstand kunnen rijden, waarmee alles opgelost zou kunnen zijn...

Succes!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren nog een mail gestuurd of er geen andere oplossing was, gezien ik over de nodige installatie beschik en alleen kaart en module nodig heb . CD heeft vandaag opnieuw een mail gestuurd dat ik terecht kan bij een dealer in Zeeuws Vlaanderen. CD heeft zelf de dichts bijzijnde dealer voor mij opgezocht en adres doorgegeven.

Ik kan bij hem terecht voor een abonnement bij CD.  Dat wordt dan een uitstapje naar Zeeuws Vlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dealer voorlopig in vakantie en intussen wat rondgekeken op de site van CD. Ik heb nog een vraagje, ik zou Basis HD pakket nemen, maar als ik de CD zenderlijst raadpleeg, dan staan daar de Nederland1,2 en 3 als STD aangekondigd en de commerciëlen (RTL enz.) als HDTV aangekondigd. Raak er niet goed wijs uit, behoren die dan wel tot het Basis HD pakket? Ik denk van wel, maar voor alle zekerheid toch nog dit vraagje aan de kenners op deze lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is nu precies wat ook ik wil, weg met die platte zooi van de commerciëlen.

 

Niks inhoudelijks te bekennen en al die rommel wordt gelardeerd met reclame.

 

En over de NPO gesproken, de TROS moet er ook uit, kunnen ze dan RTL 9 van maken.

 

En hoe je het ook draait of keert, welk abo. je ook neemt, zij, de kabel en CD,

beslissen wel dat jij dit per se in je abo. mee krijgt, terwijl het heus wel mogelijk is om dit aan te passen.

 

Je moet tegenwoordig koesteren wat je gratis! er bij krijgt.

Ga het hier niet verklappen, CD leest misschien mee, maar ik heb sowieso 3 zenders extra die niet in mijn abonnementen zitten.

Dus als dit kan, kan wat paulvr schrijft ook, kunnen ze gelijk de prijs er van halveren.

RTL9 bestaat al

 

http://www.rtl9.com/Default.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...