Ga naar inhoud


Forums van deze tijd?


rolandroland

Aanbevolen berichten


Dit forum hier is ook nog populair.Dit mede te danken aan de moderators die hier veel tijd insteken om alles in goede banen te leiden,en de benodigde regels.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit forum hier is ook nog populair.Dit mede te danken aan de moderators die hier veel tijd insteken om alles in goede banen te leiden,en de benodigde regels.

 

'Jongeren forum'...

 

Niet dat je ongelijk hebt... maar wel een duistere voorspelling met je 'nog' toevoeging :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn forums nog wel populair? Ik lees in kranten vooral dat men Twitter gebruikt maar zo overzichtelijk vind ik dat niet? Weet iemand een populaire jongeren forum?

twitter vindt ik gewoon te onoverzichtelijk, dan liever een forum.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn forums nog wel populair? Ik lees in kranten vooral dat men Twitter gebruikt maar zo overzichtelijk vind ik dat niet? Weet iemand een populaire jongeren forum?

Hopeloos die man leest nog kranten => zo vindt je de jeugd nooit natuurlijk :grin:

 

Die kinderen willen niet eens dat hun ouders en of rare docenten of geestelijken er weet van hebben waar ze zijn.

En geef ze eens ongelijk.

Er is wel een "familie-forum" namelijk facebook waar je de selfies tot een filmpje aan elkaar zou kunnen monteren.

 

ciao ;)

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms haal ik even wat "hedendaagse" informatie uit een jongerenforum. Een gepensioneerd iemand leert er altijd iets bij. ;)

 

google even op : 9lives.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een (discussie)forum bestaat uit een aantal publieke discussie-pagina's op het internet. Een forum wordt bezocht door mensen met gelijke interesses om over hun favoriete onderwerpen te praten. Bij de verschillende onderwerpen of topics kunnen bezoekers vragen stellen, antwoorden posten, een mening delen enz.

 

Met deze definitie is Twitter dus helemaal geen forum. Het is allemaal one-way, er worden alleen maar meningen verkondigd. Meestal amper steekhoudend. Veel lawaai weinig wol zeg maar.

 

Maar ja, ik behoor dan ook alweer tot de Koos Koets generatie :grin:

 

https://www.youtube.com/results?search_query=koos+koets

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

FB is maar wat je wilt dat het is.

 

Voor mij is het een manier om in contact te blijven met mijn familie die 3.500km verderop leeft. We bellen, maar ik kan niet iedereen elke week bellen. En sommige bel ik nooit. Maar ik weet wel waar men zo ongeveer mee bezig is. Dat mijn nichtje net naar Spanje is geweest en mijn neefje + vrouw zwanger zijn was ik anders veel moeilijker achter gekomen.

 

Mensen met de mening 'gaat alleen om wat je eet en wat je uitscheid' hebben er nog nooit goed naar gekeken. Weet je hoeveel oma's en opa's blij zijn met FB? Ze 'zien' de kleinkinderen 10x meer dan de opa en oma's van 15 jaar geleden.

 

Ook is er veel meer contact omdat je zo nu en dan een berichtje schrijft. FB heeft de wereld op een positieve manier kleiner gemaakt. En ja, bij elke voordeel zit een nadeel.

 

-------------

 

Twitter is een machtige tool deze dagen om snel actuele informatie te vergaren. Men leest onze (papieren) krant fanatiek maar je wilt niet weten hoeveel meer lezers wij op onze site hebben omdat ik via o.a. Twitter mensen snel op de hoogte kan houden.

 

Overigens is de doel groep van de papieren versie de 50+ generatie die hier in Turkije een 2e woning hebben. Terwijl het online gedeelte veel meer op jongeren is gericht.

 

We zien hier ook duidelijk dat de jongeren en ouderen zich aan het scheiden zijn.

 

Maar als ik je een tip mag geven... kijk verder dan je vooroordelen. Het is allemaal niet voor niets miljarden waard. En je gaat straks echt oud worden omdat je je niet meer op de hoogte bent van de ontwikkelingen en net zoals jij vroeger jouw opa een oude man vondt omdat hij niets van stromend water moest hebben ben jij straks aan de beurt.... :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedere verandering is een verbetering. Je roemt Twitter om z'n actualiteit maar dat is heel beperkt. Vaak blijkt alles toch net even anders te zijn. Van objectieve journalistiek is meestal geen sprake.

 

En die miljarden? Luchtballon!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik met je eens Pychosammie...  twitter heeft in principe geen enkele waarde.... mensen schreeuwen maar wat in het rond op opmerkzaamheid te krijgen die ze anders nooit zouden hebben. het is zoiets als op een marktplein zitten en luisteren wat mensen te vertellen hebben... 90% is onzin.

Facebook... tja, een van de grootste gevaren van deze tijd... mij zie je er niet op! Ik gooi geen gegevens te grabbel voor de amerikaanse inlichtingendiensten.  Ik heb al een aantal erg interessante programma's gezien over dit medium, en ik vermoed dat dit slechts het topje van de ijsberg is wat belicht (mag?) worden.... Niet doen is mijn advies.

 

je hoort inderdaad dat oma's en opa's veel te weten komen over kleinkinderen via dit medium...  maar laat ons eerlijk wezen, dat kan gewoon via e-mail ook. Als ik een bekende of een familielid iets wil meedelen (foto's filmpje , nieuwtjes,...) dan is een mailtje  veel veiliger en makkelijker. Overigens is een teklefoontje altijd veel directer en persoonlijker.... en het hoeft niet eens iets te kosten via een sip telefoon... of als oma geen internet heeft kan je langs die weg heel goedkoop met haar bellen.... ik denk dat ze dat nóg veel leuker vindt dan die algemene kreten op faceboek.

 

Ik begrijp niet waarom mensen zo tuk zijn op faceboek en Co....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik met je eens. Feesboek heeft voor mij geen enkele waarde.

Wat inlichtingendiensten betreft, dat interesseert me geen enkele lor want zonder internet wisten ze ook al veel over mij.

 

Ik had toen ik nog in Canada woonde een Visa (Chargex heette dat toen) creditcard. Jaren later toen ik naar Duitsland verhuisd was vroeg ik weer een nieuwe Visacard aan en kreeg die ook. Ik checkte er mee in in een hotel in Berlijn en ze wisten mijn adres in Canada terwijl ik nog nooit eerder in dat hotel was geweest.

 

Verder is alles over mij te vinden op LinkedIn en dat is alleen maar nuttig. Ik kreeg vanochtend nog een email van een kennis die naar mij op zoek was via LinkedIn...het werkt net zo goed als feesboek alleen lopen ze daar niet zo te ouwesexhostessen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

feesboek heeft voor mij ook geen waarde, iedereen schrijf tegenwoordig alles erop wat ze doen en willen gaan doen.....

zelfs als ze op de plee zitten en een spin zien.....dan maken ze er een selfie van...

en het woordt selfie bestaat ook al tig jaren, alleen nooit iemand ontdekt.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...