Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag zou ik Mezzo in HD ontvangen. Ik heb Canaldigitaal gebeld maar die zeggen dat dat NIET kan. Toen ik zei dat MEZZO HD uitzendt via CanalSat en Orange en dat ik waarschijnlijk een extra kaart zou moeten kopen zeiden ze dat dat via CanalDigitaal niet kan.

Weet iemand mij te vertellen hoe ik dan wel MEZZO in HD kan ontvangen via mijn Vu+Solo2 ?

Bij voorbaat mijn vriendelijke dank.

Fred

Geplaatst:

Mezzo-Life-HD is op twee manieren via de Astra 19,2 te ontvangen.
Met een abonnement van Canal+ op 10936V en met een abonnement van CanalSat France op 12441V, zie de bijlage uit Lyngsat.
Dus niet via CanalDigitaal.

post-60869-0-86118700-1407418182.png

Geplaatst:

In kijken naar Mezzo Live HD ben ik ook wel geïnteresseerd.

De goedkoopste mogelijkheid die ik vond is via het Roemeense Orange Universe HD pakket voor € 12 per maand. Daarvoor de schotel draaien naar de Astra 1G/Astra 5B op 31,5 Oost lijkt me nog het minste probleem. Maar hoe krijg je zo'n abo en hoe houd je dat vervolgens in stand (als je al dat bedrag wilt betalen voor in feite één zender)?

Mezzo Live HD zit ook in het aanbod van het Duitse Kabelkiosk op de Eutelsat 9A. Maar hoe je aan een smart card daarvoor komt heb ik niet kunnen achterhalen. Het lijkt me ook duurder.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Ontzettend bedankt voor de supersnelle reactie. Kun je me ook aangeven waar ik zo'n abonnement op één van de 2 zou kunnen krijgen/kopen?

Moet ik dan een tweede kaart/cam kopen en waar hier in Nederland?

Fred

Geplaatst: (aangepast)

Het lijkt er op dat het bij Canal+ en Canalsat in feite om dezelfde aanbieder gaat.

Deze site zou als je wat Frans kent het beginpunt kunnen zijn voor je zoektocht naar het juiste abonnement: http://www.lesoffrescanal.fr/modes-de-reception/satellite#

Als ik even verder doorkijk dan lijkt CanalSat met "Panorama" het beste aanbod te hebben voor € 15,90 per maand (na 1 jaar € 24,90) http://www.lesoffrescanal.fr/les-packs-canalsat?tab=1&ctg=art-de-vivre

Abonneren kan via deze link: http://www.lesoffrescanal.fr/checkout/tunnel/offer/#sc_intcmp=LOC::ETAPE0:SABONNER

Het prijsverschil lijkt me aantrekkelijk genoeg om eens een Roemeense mede-Unieburger te zoeken met nog voldoende contacten in zijn of haar moederland. En een schoteltje bij te plaatsen of je huidige draaibaar te maken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Nog even wat verder gelezen. Op Canalsat zit naast Mezzo Live HD ook Brava HDTV. Wellicht ook iets wat je zoekt.

Geplaatst:

Mezzo Live HD zit ook in het aanbod van het Duitse Kabelkiosk op de Eutelsat 9A. Maar hoe je aan een smart card daarvoor komt heb ik niet kunnen achterhalen. Het lijkt me ook duurder.

Nog even doorzoekend kom ik op een Duits hifi-forum.de het volgende bericht tegen van ongeveer twee jaar geleden.

Wellicht heb je daar wat aan.

Für alle die 9 Grad Ost empfangen besteht die Möglichkeit über LWLCom das HD extra Paket des Kabelkiosks zu buchen. Folgende HD Sender werden dann freigeschaltet:

TRACE Sports HD

TRACE Tropical HD

TRACE Urban HD

Mezzo Live HD

FOX HD

National Geographic HD

myZen.tvicon1.png HD

duck tv HD

Fashion TV HD

Das alles für 6,95 Euro pro Monat und knapp 20 Euro Freischaltgebühr. Wer noch eine alte Karte des Fernsehpakets hat, kann sich die auch freischalten. Habe das heute gemacht und hatte die Sender innerhalb von ein paar Stunden frei. 

Ansprechpartner ist dort ein Herr Schmidt. Zu erreichen über support@lwlcom.com.

Bron; http://www.hifi-forum.de/viewthread-124-4641.html

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen