Portuuno Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Heb na flash expander (jawel) een swap file aangemaakt op een usb stick (2 partities) Nu wil ik EPG data ook op de usb zetten. Met VTi EPG panel heb ik uiteindelijk de usb stick gevonden. Hoe kan ik nu zien of de EPG data werkelijk naar de usb stcik wordt geschreven?
Moderator wiz Geplaatst: 7 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2014 kijken op die partitie of er een epg.dat file staat? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Portuuno Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2014 (aangepast) epg.dat staat op de hdd. Snap er niets meer van. Weet iemand hoe ik met VTi EPG panel de usb stick bereiken? 7 augustus 2014 aangepast door Portuuno
Jürgen Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Bedoel jij te vragen: hoe krijg ik het voor elkaar dat de file epg.dat op de USB stick terecht komt en niet op de HDD, correct? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Portuuno Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2014 Bedoel jij te vragen: hoe krijg ik het voor elkaar dat de file epg.dat op de USB stick terecht komt en niet op de HDD, correct? Helemaal correct Jurgen, dat is precies mijn vraag.
Portuuno Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2014 Usb stick t.b.v EPG data staat onder /media/ usb. Vraag beantwoord. Vriendelijk dank aan eenieder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen