Gast mekel Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Ik heb er ook wel het eea over gelezen online, en weet ook wel dat als ik had doorgezet mijn gelijk had gekregen. Echter heb ik wel overwogen er niet tegen in te gaan en wel om de volgende reden: - ik woon er maar eventjes. - we kijken weinig via de schotel. - er is een werkbaar alternatief als overbrugging. - ik weinig trek had in ruzie :-) Maar om niet te verzanden in een discussie of het wel of niet mag hij is weg. Als mijn nieuwbouw huis klaar is kan hij netjes geplaatst worden op mijn eigen grond en daar heeft niemand iets mee te maken :-)
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Tonskidutch, dat is niet altijd waar. In de wetgeving (VROM) staat dat je aan de voorzijde van je huis nooit zonder vergunning een schotel mag plaatsen. Het mag wel als je een inpandig balkon hebt en je er voor zorgt dat de schotel achter de voorgevel staat. etcetc Dat is correct > het betreft echter een omgevingsvergunning... ergo een makkie <> indien je wok achter de balustrade staat. Mijn verroest was-droog-rek staat daar ook en dat ziet er lelijker uit dan m'n wokje. Dergelijke regels zijn echter extreme vuurspuwende draken om mee om te gaan, want waar gaat het om, de schoonheid van mijn gordijnen of de bruikbaarheid van het gehuurde? (die wetgeving is dus aangepast zag ik net, maar wel een stuk duidelijker) (de voorgevel rooilijn staat op de gedetailleerde bestemmingsplan tekening) Ik kan me voorstellen dat je het niet op de spits drijft, maar als je bedenkt wat je op je balkon mag zetten is die wetgeving hoogst " onrechtmatig " Orlando in Love Japanese Breackfast
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 mekel schrijft:"Als mijn nieuwbouw huis klaar is kan hij netjes geplaatst worden op mijn eigen grond en daar heeft niemand iets mee te maken :-)"Als het maar niet in de voortuin is, zie de regels van VROM.
Gast mekel Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Nee hoor, netjes in de achtertuin, perceel is groot zat om hem in een hoekje weg te moffelen net boven de grond.
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 (aangepast) Er wel voor zorgen dat hij geen wortel kan schieten en ook met 20cm sneeuw vrij staat. 4 september 2014 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen