Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2014 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2014 Nou, jij je zin. Je laatste zin bevalt mij helemaal niet. Schelden doe je maar thuis en niet op een forum. Overigens, heb jij alle wijsheid in pacht?. En nu stop ik deze non-discussie, heb hier geen zin in. Beste Emikli, Van alle leden van sat4all heb jij met afstand de langste lijst waarschuwingen ooit. Die lijst zou waarschijnlijk eigenlijk nog veeeeel langer zijn geweest, want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij voor 2011 onder een andere naam actief geweest bent op sat4all en onder die naam mogelijk ook al de nodige waarschuwingen hebt verzameld. Omdat waarschuwen niet helpt en ik wel graag van die steeds onaangename discussie met onze leden af wil, zou ik dit geschil graag eens openbaar opgelost zien. Ik heb voor jou daarom 2 concrete vragen: 1. Waar zie jij Jako87 onze regels overtreden? 2. Waar zie jij Jako87 schelden? Ik zie alleen maar een Emikli die voor de zoveelste keer weer eens ruzie aan het zoeken is met een van onze leden of moderators. Je bent van harte welkom op dit forum, maar wij willen jou niet nog een keer moeten waarschuwen. lees onze regels op www.sat4all.com/regels nog eens HEEL goed door en respecteer deze. Zeer grote kans dan je dan zelf ook gerespecteerd wordt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Onder welke noemer het valt,weet ik niet,maar ik weet wel,als een kabelbedrijf,of een bedrijf via gelijk welke weg dan ook,een zender verdeeld,is dit vanaf een bepaald aantal aansluitingen,een her uitzending,en naar ik vroeger begrepen heb,is daarvoor toelating nodig van de zenders,en zijn er ook rechten verschuldigd.Dit zelfs bij een FTA zender op satelliet,wat wij gratis kunnen ontvangen. Dit is wel een belgisch verhaal,maar in nederland zal zeker niet zoveel verschil zitten of toch? Als je hier via dvb-c bvb bbc3 en 4 wilt ontvangen,moet je extra bijbetalen,terwijl ze op sat FTA is.Volgens mij is dat te wijten,dat de kabelaar,aan bbc of dergelijke moet betalen om deze zenders door te geven,als zijnde een her uitzending. wij betalen in belgie ook in onze belastingen,voor onze vrt.Wij krijgen,in ruil daarvoor,de zenders aangeboden via dvb-t,weliswaar in sd.Maar ik vrees,dat de programma's van de vrt afdwingen en zo kunnen ontvangen in hd,een beetje te ver gaande is. Maar hier wordt 2 zaken gerekend via de kabel,dat is distributie kosten,en auteursrechten.Ben benieuwd welke zenders er hier een graantje meepikken van de auteursrechten? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Emekli Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Beste Emikli, Van alle leden van sat4all heb jij met afstand de langste lijst waarschuwingen ooit. Die lijst zou waarschijnlijk eigenlijk nog veeeeel langer zijn geweest, want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij voor 2011 onder een andere naam actief geweest bent op sat4all en onder die naam mogelijk ook al de nodige waarschuwingen hebt verzameld. Omdat waarschuwen niet helpt en ik wel graag van die steeds onaangename discussie met onze leden af wil, zou ik dit geschil graag eens openbaar opgelost zien. Ik heb voor jou daarom 2 concrete vragen: 1. Waar zie jij Jako87 onze regels overtreden? 2. Waar zie jij Jako87 schelden? Ik zie alleen maar een Emikli die voor de zoveelste keer weer eens ruzie aan het zoeken is met een van onze leden of moderators. Je bent van harte welkom op dit forum, maar wij willen jou niet nog een keer moeten waarschuwen. lees onze regels op www.sat4all.com/regels nog eens HEEL goed door en respecteer deze. Zeer grote kans dan je dan zelf ook gerespecteerd wordt. Mvg, Michel Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, ik bedoel beledigen, "Dat jij hier nog nooit van gehoord hebt zegt vooral iets over jou". Dit hoef ik ook niet te pikken, IK! heb de wijsheid niet in pacht maar, ben daarom nog niet dom. Ik hoef geen respect, ben hier alleen op dit forum om zelf af en toe een vraag te stellen en voor de rest hoop ik dat ik goede adviezen of antwoorden op sommige vragen kan geven en meer niet. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
jako87 Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Je bleef maar volharden in een mening zonder enige onderbouwing, terwijl je mij verwijt niet goed te lezen. Dat zegt toch echt iets over jou.
Psychosammie Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Dit topic lijkt vooral heel erg overbodig te zijn. TV kijken wordt steeds minder. Van de week die happening rond YouTube gezien? Hele generaties willen niet meer op vaste tijdstippen naar een TV programma kijken, met de onvermijdelijke BN'ers. Ze willen zelf tijdstip en medium bepalen. En als dat niet kan dan haal je het van internet af, gratis. Er gaat heel wat veranderen in TV land. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
ebhoorn Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Ik denk het ook! In feite gebruiken veel mensen hun receiver/recorder al als lokale mediaserver. Dus de stap naar centrale internet based diensten is klein.
Sverige Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Ik ben waarschijnlijk ouderwets wat dat betreft... maar geef mij maar 'mijn' vaste waarden, zoals de krimi's op vrijdag en zaterdag en maandag op ZDF, Tatort op zondag en de "Filmmittwoch im Ersten" en ga zo maar door... Een tv programma via vb de Mediathek of SVTplay op je computer kijken is fijn dat het kan, als je het echt niet op de reguliere tijd kon zien en bovendien vergeten op te nemen bent, maar het is toch behelpen vind ik... helemaal geen volwaardig alternatief. Ik hoorde (of las?) laatst ergens dat lineaire tv nog lang niet uitgerangeerd was, en dat al die moderne alternatieven toch meer als aanvulling voor jonge mensen gebruikt wordt. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen