Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja Maar nu kan je de box aan aarde hangen. Nooit verkeerd met gevoelige elektronica. Ik zie het als een voordeel.

• Like 1

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Ik zie een hdmi ingang.Zou dat zijn als vroeger een scart doorschakeling,of zou die onbeveiligde hdmi materiaal kunnen opnemen?Dit zou handig kunnen zijn.

Ik ben wel benieuwd of het nog kan/mag,dat derden er firmware voor schrijft,voor de hedendaags toepassingen.

Voor de M7 kijkers is het wel hopen,dat deze nog even wacht om de + van hun laatste module's te activeren.

• Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Volgens de distributie in Taiwan, zou de box vermoedelijk eind deze maand (september 2014 dus), begin oktober mogelijk kunnen uitgeleverd worden. Prijzen kunnen ze nog niet geven. Het blijft dus allemaal vaag.

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Geplaatst:

Volgens de distributie in Taiwan, zou de box vermoedelijk eind deze maand (september 2014 dus), begin oktober mogelijk kunnen uitgeleverd worden. Prijzen kunnen ze nog niet geven. Het blijft dus allemaal vaag.

Ja vaag is het altijd bij Dream maar laten ze nu eens een keer niet zo duur zijn en hun prijzen aan passen.

Geplaatst:

dezer krijg ik net binnen,leuk

• Like 1

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

in het DMM forum is de 7080DM wel al opgedoken

onder firmware en hardware is een eigen deel geopend

ps

die vorige video is geen officieel gegeven (als ik me niet vergis van dream-elite)

Geplaatst:

ziet er allemaal leuk uit maar nog geen enkele uiting op de site van dream zelf heel raar

afwachten dus

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Zonet een mail gekregen van een satellietwinkel. ( dacht dat deze een sponsor is van deze site , of was... )

Wees snel, reserveer nu de Dreambox DM7080 HD

De nieuwe DM7080HD zet digitale standaarden
Gigabit Ethernet, USB 3.0 en 7000-DMIPS-CPU

De Dreambox DM7080HD stelt nieuwe technische normen voor de ontvangst van digitale TV-en radio-signalen via de satelliet, kabel, antenne en internet: Gigabit Ethernet, USB 3.0, evenals een 7.000 DMIPS dual core processor is een van de opvallende kenmerken van de Dreambox. De DM7080HD, ontwikkeld door Dream Property, zal beschikbaar zijn vanaf oktober 2014 met een plug-in DVB-S2 twin tuner, alsmede twee extra tuner slots. De adviesprijs is 619 euro.

De DM7080HD combineert de bewezen en betrouwbare Dreambox functionaliteit met de meest moderne TV-ontvangst en IT-technologie. De Gigabit Ethernet-interface zorgt voor een soepele en vloeiende weergave van gestreamde HD-inhoud. De optionele 3,5 "SATA harde schijf zet de Dreambox tot het centrum van een thuisnetwerk. Externe harde schijven of USB-sticks kunnen worden aangesloten op de DM7080HD via twee USB-3.0, alsmede nog twee USB-2.0-interfaces. De Dreambox kan zelfs digitale gegevens van SD-kaarten reproduceren via de geïntegreerde sleuf.

De DVB-S2 Twin Tuners kunnen gewijzigd worden naar een andere plug-in tuner. Daarnaast zijn er nog twee plugin slots beschikbaar voor uitbreiding. De Dreambox herkent automatisch de nieuwe elementen met een Plug & Play-functie. De HDMI-1.4-ingang en-uitgang zorgen voor briljante beeldkwaliteit.

Binnen in de Dreambox, zorgt een 7.000 DMIPS dual core processor met 4 GB aan flash-geheugen en 2 GB RAM-geheugen voor een optimale kwaliteit, maar ook voor een snelle reactie en korte schakeltijden. Het innovatieve Dreambox besturingssysteem garandeert stabiele ontvangst via alle distributiekanalen, waaronder streaming. Plug-in ontwikkelaars kunnen gebruik maken van de Dreambox API om voortdurend het bereik van de functies van de DM7080HD uit te breiden, vb. door middel van nieuwe toepassingen, die gratis zijn.

post-37533-0-13187000-1411636417.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat noemt men de huid verkopen voordat de beer geschoten is...

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat noemt men de huid verkopen voordat de beer geschoten is...

Vind ik leuk

65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...