Ga naar inhoud


tv kijken in buitenland bij een alles in een pakket kpn


Heer-Bommel

Aanbevolen berichten

Gisterenavond, kreeg ik een vraag. Deze kon ik niet beantwoorden. Vanmorgen even verder gekeken, niets.

De vraag was:

ik heb alles in een kpn en dus ook tv. Als wij op vakantie gaan, willen wij ook graag even nieuws bekijken. Hoe doe ik dat dan met dit pakket of zijn daar andere mogelijkheden.

De persoon had het over een(schijnbaar ontvangertje in scart wat duidde op dvbt o.i.d.) Ik moets dit even verwerken, maar had geen antwoord. Dus aan ik leg het hier neer. Misschien dat een van jullie iets meer weet hier over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heer Bommel,

het alles in een pakket van KPN is betreffende de TV een IPTV

 

dus gaat via je internet aansluiting op bijbehorende IPTV receiver (een arris en een erg klein kastje met perfect beeld en geluid)

daarnaast kun je op PC en iPad of android (alle PC's in huis) ook dat zelfde TV aanbod bekijken

(de silverlight mediaplayer plugin is voorwaarde)

 

maar dat bekijken op PC gaat dan voor zover ik heb getest / kunnen testen, enkel op je HUIS adres.

kijken vanaf een ander WAN adres kan niet

 

een mobiele verbinding heb ik nog niet getest

dat zou je echter uitgelegd kunnen krijgen als je de KPN support opbelt.

 

ciao

 

Edit

 

oké ik vergeet te vermelden dat via remote desktop dus wat opties bestaan, maar of die lekker vloeiend werken op een vakantie adres met meestal minder download capaciteit??? een bijkomende vraag

aangepast door Tonskidutch

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het ip tv is,dan kan o.a.een slingbox een oplossing kunnen bieden.Maar dan is het wel te hopen,dat je de juiste poort kan openzetten in je router.Anders noppes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...