lgwim Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 hallo sat community ik heb 2 canal digitaal kaartjes (oranje) 1 voor thuis en 1 voor de camper. beiden gaan niet meer. beiden een aantal keren heractiveerd, zonder resultaat. uitgetest en gewisseld op beide receivers (VUplus en Katrein) ieder met eigen ci slot van canal digitaal nergens beeld, terwijl voor kort nog alles gewoon goed werkte. weet iemand raad? dank alvast voor je antwoord. groet van wim.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Meer info graag, met welk pakket?
Jürgen Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Zijn dat beiden hoofdkaarten met een abonnement, dus beiden op jouw naam en huisadres geregistreerd en betaald? Of zijn het verkregen 2e kaarten? Als het 2e kaarten zijn zonder dat daar een hoofdkaart aan gekoppeld is dan is het verklaarbaar dat je geen beeld meer hebt want dat is m.i.v. 1 augustus het geval. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Sprietje Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Beste lgwimWelkom op dit forum.Heb je al eens gekeken op "Mijn CanalDigitaal" wat er staat over je kaartjes?
Jürgen Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Daarvoor moeten beide kaarten wel op zijn naam geregistreerd staan en daar heb ik zo mijn twijfels over. Als beide kaarten normaal geregistreerd staan, een abonnement hebben en betaald zijn dan gaan de kaarten niet zo maar op zwart... alhoewel... we hebben het natuurlijk over CD MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
youriy Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik denk 2 ftv-kaartjes, ik heb zelf geconstateerd dat die nog wel de gecodeeerde npo-radiozenders decoderen, maar niet meer ned 1,2 en 3 dus. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 8 augustus 2014 Er zijn nog een paar mogelijkheden. Bijvoorbeeld geblokkeerd wegens verdenking van...... Een CI slot in een VU+? Software versie van de ontvangers? Wat voor gegevens kan je zien van de kaarten, welke geldigheidsdatum geeft de cam op bij de kaarten. En verder eens kijken bij mijn canaldigitaal wat er bij de kaartgegevens staat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Indien mogelijk,kijk eens welke pbm die kaartjes hebben.Aan de datum heb je blijkbaar niks aan,en je moet de pbm gaan inzien,en ik weet dat dit o.a. gaat met oscam bvb. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Als ts ze gebruikt in een ci module,dan denk ik niet,dat ze op zwart gezet zijn wegens vermoeden .... Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 8 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 8 augustus 2014 Het is bijzonder dat er in een VU+ een CI slot gebruikt wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lgwim Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2014 dank aan jullie allen, voor de vele reacties. ik heb de kaartjes al jaren, zo nu en dan eens moeten heractiveren - maar werkte perfect. 1 staat geregistreerd op mijn naam met een abonneenummer. en de ander op die van mijn pa. legaal verkregen / gekocht via de cd en de vakhandel. enkel voor gebruik: NL 1 -2 - en 3. heb 2 identieke ci modules van canaldigitaal (zwart met rode opdruk) p/n : 910050 R1.1 receiver vu-plus en katrein. luister.... aan de receivers of ci kan het niet echt niet liggen. zou kans op 1: 1000000000 zijn dat twee persoonlijke receivers of ci's op dezelfde dag stuk gaan. dan kan het eerder iets met 1 augustustus te maken hebben, zoals jürgen opperde. ben inmiddels wel verhuisd - kan het daarmee te maken hebben? alvast weer dank voor de antwoorden.
Codx Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 vanaf 1 aug is NL123 (HD) niet meer zichtbaar zonder abo, of te wel dat wordt dokken. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Alex1970 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 vanaf 1 aug is NL123 (HD) niet meer zichtbaar zonder abo, of te wel dat wordt dokken. Of overstappen op DVB-T. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
lgwim Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2014 dus nl 1, 2 en 3 zonder HD zijn wel nog vrij te ontvangen op mijn kaartje?? daar zou ik mee kunnen leven. bvbt ontvang ik hier helaas niet.
theparasol Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Voor niks gaat na 1 augustus alleen de zon nog op!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen