Ga naar inhoud


beide canal digitaal kaartjes werken niet meer...


lgwim

Aanbevolen berichten

dus nl 1, 2 en 3 zonder HD zijn wel nog vrij te ontvangen op mijn kaartje??

daar zou ik mee kunnen leven.

Voor zover ik weet niet meer.

Hierboven werd alleen melding gemaakt dat de RADIOzenders nog te ontvangen zijn.

 

bvbt ontvang ik hier helaas niet.

Ligt eraan waar "hier" is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle info is te vinden op de site van CD:

 

Op dit moment zijn de zenders van de Nederlandse publieke omroep (NPO) in combinatie met een geregistreerde CanalDigitaal smartcard gratis via de satelliet te bekijken. Als gevolg van bezuinigingen bij de publieke omroep en een veranderend medialandschap komt hier verandering in. En zullen de Nederlandse publieke omroepen met ingang van 1 augustus 2014 niet meer gratis via de satelliet te bekijken zijn. De NPO zenders blijven te ontvangen met een betaald zenderpakket (abonnement). 

Let wel: alleen klanten met een HD-pakket zullen de NPO zenders ook in HD kunnen blijven ontvangen.

Heeft uw klant een SD pakket, dan zijn deze zenders in SD beschikbaar.

 

Dat je beeld op zwart is, kan dus kloppen.

 

CD sluit heel graag voor 2 jaar een abonnement met je af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de kaartjes al jaren, zo nu en dan eens moeten heractiveren - maar werkte perfect.

1 staat geregistreerd op mijn naam met een abonneenummer. en de ander op die van mijn pa. legaal verkregen / gekocht via de cd en de vakhandel.

enkel voor gebruik: NL 1 -2 - en 3.

 

heb 2 identieke ci modules van canaldigitaal (zwart met rode opdruk) p/n : 910050 R1.1

receiver vu-plus en katrein.

 

 

Je maakt het hiermee nog niet echt duidelijker op.

 

Heb je nu het een of andere abonnement op één van de kaarten staan, zoiets als STB of Basis pakket of zijn dit alleen geregistreerde kaarten waarmee je tot 1 augustus gratis naar de NPO zenders kon kijken?

Heb je een account op MijnCanalDigitaal en zo ja, kun je daar zien wat voor abonnement daarop staat v.w.b. de kaart die op jouw naam staat?

 

Als dat niet het geval is én je bent ook nog verhuisd waardoor CD jouw adres schijnbaar niet meer weet dan is het einde verhaal met gratis kijken of je neemt één van de abonnementen die CD in de aanbieding heeft.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank aan jullie allen, voor de vele reacties.

 

ik heb de kaartjes al jaren, zo nu en dan eens moeten heractiveren - maar werkte perfect.

1 staat geregistreerd op mijn naam met een abonneenummer. en de ander op die van mijn pa. legaal verkregen / gekocht via de cd en de vakhandel.

enkel voor gebruik: NL 1 -2 - en 3.

 

 

heb 2 identieke ci modules van canaldigitaal (zwart met rode opdruk) p/n : 910050 R1.1

receiver vu-plus en katrein.

 

luister.... aan de receivers of ci kan het niet echt niet liggen.

zou kans op 1: 1000000000 zijn dat twee persoonlijke receivers of ci's op dezelfde dag stuk gaan.

dan kan het eerder iets met 1 augustustus te maken hebben, zoals jürgen opperde.

ben inmiddels wel verhuisd - kan het daarmee te maken hebben?

alvast weer dank voor de antwoorden.

@lgwim

 

Het heeft alles te maken met de datum van 1 augustus 2014. Vanaf deze datum kan je niet meer gratis kijken via de satelliet naar de Nederlandse publieke zenders.

Er zijn op dit forum diverse andere draadjes met info te vinden. Kijk ook is op de site van CanalDigitaal voor een mogelijke oplossing:  

 

http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken/

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...