Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het digitale muzikale themakanaal DJAZZ.tv is de gehele maand augustus in miljoenen Nederlandse huishoudens die via kabelbedrijven naar digitale tv kijken beschikbaar.

DJAZZ.tv maakt onderdeel van branchevereniging ThemaNed uit. De themakanaal van deze brancheorganisatie zijn de gehele maand augustus via het digitale basispakket van de kabelbedrijven UPC, Ziggo, Delta en Caiway zichtbaar. Bij UPC is naast het standaardabonnement Digitale TV en Radio ook een abonnement op het digitale tv-abonnement Starter vereist. Van 11 tot en met 17 augustus wordt DJAZZ.tv ook via de etalagekanalen van UPC, Ziggo en Caiway te bekijken.
De wereld van jazz

DJAZZ.tv richt zich volledig op jazz en jazz gerelateerde muziek, onder het motto ‘living the world of jazz’. De horizontale programmering omvat alle bestaande jazzgenres, wereldmuziek van tango tot reggae en alle jazz gerelateerde stijlen als soul, gospel, funk en blues. De uitzendingen omvatten een mix van jazzfestivals, concerten, exclusieve clubopnamen, vintage jazz, studio jams en documentaires. DJAZZ.tv wordt wereldwijd actief gesteund door beroemde jazzartiesten als Michel Legrand, Al Jarreau, Incognito en Randy Crawford. De tv-zender is eigendom van mediaondernemers Rob Overman en Robert Rutten en uitgeverij Strengholt.

Bron: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/17045/djazz.tv-in-miljoenen-kabelhuishoudens.html

En CanalDigitaal doet weer eens niet mee. Tientallen popzenders, TV Oranje met z'n smartlappen, het komt je strot uit maar niet één Jazz-zender. Of je moet meestal een nachtbraker zijn om op de zender Mezzo jazz te kunnen zien.

Geplaatst:

Dat klinkt als een leuke zender. (pun intended)

Jammer dat hij idd niet bij CD te ontvangen zal zijn, maar dit is natuurlijk niet alleen van CD afhankelijk.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Het is alleen de vraag of het die 14 Euro per maand waard is, want dat betaal je bij Ziggo extra als je Djazz TV wil zien.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

voor mij totaal geen meerwaarde voor mijn tv extra pakket.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Voor mij ook niet, ik ben helemaal geen jazz liefhebber... maar als je dat wel bent zou het wel een fijne zender kunnen zijn...  maar dat weet je nooit zeker.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Heb er een jaar lang naar gekeken, nou ja af en toe dus want ze herhalen en herhalen en hehalen en herhalen en herhalen en herhalen. O ja en ook nog van oude muk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...