Ga naar inhoud


Zenderlijst UPC Gelderland


pipodekloon66

Aanbevolen berichten


Als je de box per 1 mhz laat zoeken vind je wel alles, die instelling vind je bij de tuner.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je de gecodeerde zenders kijken dan op je box?

 

Dat is al 5 jaar mogelijk als je over de juiste middelen beschikt.

 

@pipodekloon66, als je echt per 1 mhz hebt laten zoeken vind je alles ook de ts waar fox sports op zit. Maar is jou probleem niet dat je storingen hebt op die frequentie want het is 148 mhz.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Weet dat je met een geldige boxkey uiteraard ook de UPC kanalen kunt bekijken.. Alleen is het verkrijgen hiervan momenteel erg moeilijk en vezels te duur....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen aan een zenderlijst van UPC Gelderland. bvd.

Mijn box vindt niet alles.

Dit is mijn huidige zenderlijst..

 

Ik geef niets om sport dus even via de verplaats modus je Fox op de juiste plaats zetten in ieder geval staan alle zenders onder laatst gescand.

 

Gr.De BuurvrouwUPC.rar

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...