Ga naar inhoud


Nieuwe geforceerde zenderlijsten.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Volgens het in deze melding genoemde overzicht wijzigingen zou Animal Planet vervangen worden door NatGeo Wild HD maar dat is naar mijn mening nog niet van toepassing.

Ik ontvang nog steeds Animal Planet maar geen NatGeo Wild HD en zoals ik het nu kan beoordelen heb ik het BasisHD pakket maar dat weet je bij CD natuurlijk nooit.

 

De huidige via FastScan verkregen frequentie voor de NatGeo Wild HD is, zie bijlage.

Misschien de verkeerde frequentie?

 

 

post-37183-0-42754800-1407845727_thumb.jpg

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zo, BVN is toch nog niet van frequentie verandert?

Dit gaat toch pas vanaf 1 oktober gebeuren en BVN komt dan op de frequentie 11.186 GHz V – 22000 – 5/6 te staan zoals op deze link vermeld http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16988/bvn-per-1-oktober-naar-nieuwe-frequentie.html

of was dat je vraag niet?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

BVN zit op #14, Foxlife zit nu op 11

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen es gelezen te hebben dat CD een bepaald aantal zenders van de discovery groep aanbiedt.

Als ze AP-HD willen aanbieden zal dat dan ten koste gaan van de SD versie.

Wellicht dat ze dan momenteel NGC wild HD als vervanger inzetten voor de SD versie van AP.

En dat op korte termijn AP-HD wordt toegevoegd vanaf het familieHD pakket.

En dus niet op de extra kaarten zonder optioneel HD pakket.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ARD HD niet verplaatst is naar 111 voor ZDF HD.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bedenkt canaldigitaal op 12 augustus ineens om Fox te verplaatsen naar nummer 11?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alles is te koop, ook de plaats in de zenderlijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan prima leven met die volgorde, ik dek dat bij 95% van de kijkers ook op de vrij in te richten ontvangers de volgorde van de eerste 10 kanalen gelijk is.

Alles wat daarboven zit kan ik met een enkele toets op het beeldscherm toveren.

 

Het voordeel is dat wanneer er een transponder verandering is, je ook met enkele toetsdrukken weer beeld hebt.

 

Op mijn ontvangers kan je vrij kiezen of je fastscan of eigen indeling wilt hebben, ik moet er niet aan denken op op 4 ontvangers constant de zenderlijst met de hand te moeten actualiseren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Cees.

Ik kan ook prima met de zenderlijst leven.

Maar de opmerking "alles is te koop ook de plaats in de zenderlijst" is een lul quatsch verhaal 1e klas.

Waarom zal ARD HD plek 12 "kopen" terwijl ZDF HD genoegen neemt met plek 112?

Ook BBC 1&2 HD hebben natuurlijk volgens jouw plek 100 & 101 gekocht bij canaldigitaal.

Maar voor BBC 3 & 4 HD was het geld op?

En Fox heeft op 12 augustus eens flink in de buidel getast voor plek 11?

Voor mij hoeft er ook niet veel te veranderen.

Maar buitenlandse P.O. de HD versies graag bij elkaar.

En ook Ketnet/Op 12 achter Canvas HD.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom denk je dat Fox ineens op plaats 11 staat?

En waarom staat de ARD boven de zender EEN?

Bepaald met lootjes trekken of een dobbelsteen?

Denk eens na over de waarde van de eerste 10 plaatsen op de Afstandsbediening voor de kijkcijfers....

Het echte zappen begint tenslotte bij de eerste programmaplaats en wanneer je dan wat tegenkomt wat interessant is blijf je hangen.

Dus hoe lager op de lijst, des te meer kans op kijkers wat gelik is aan reclame inkomsten.

 

Alles wat daarboven zit maakt niet meer uit, plaats 38 of 176 moet je bewust zoeken, maar die eerste  plaatsen op de zenderlijst hebben wel degelijk toegevoegde waarde.

Wanneer je wat rond zoekt op internet lees je dat Fox wel degelijk bij de onderhandelingen heeft aangegeven dat ze een betere plaats voor hun zenders wilden hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...