Ga naar inhoud

Dreambox DM800 hd pvr. Bijna alles zenders doen het niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste heren,

Ik heb een dreambox dm800 hd pvr via de kabel. Bijna al mijn zenders doen het niet meer. Alleen NL1 en een paar lokale zenders. Waar zou dat aan kunnen liggen en wat zou ik er aan kunnen doen? Als ik via mijn Ziggo abbo tv kijk doet alles wat het moet doen het wel.

Systeem Update en Zenders zoeken heb ik geprobeerd.

Alvast Bedankt,

Groeten Michael

Topic gesloten, over cardsharing van derden wordt hier niet gediscussieerd!

aangepast door wiz
wan card sharing, topic gesloten

Geplaatst:

Wij zaten zondag voetbal te kijken en opeens stopt alles ermee. Dus ik heb niks geks gedaan. In de dreambox zit geen kaartje. En mijn ziggo kaart zit gewoon in mijn televisie.

Ik las ergens op een ander forum dat het zou kunnen liggen aan de server van diegene van wie ik de dreambox heb, maar een collega heeft bij die zelfde meneer zijn dreambox gehaald en die heeft geen problemen.

Geplaatst:

Hahaha.. nee nee.. gewoon in een satelliet winkel.. heb hem nou een paar maanden.. Hij is nu op vakantie dus komt slecht uit anders was ik even daarna toe gegaan natuurlijk

Geplaatst:

Als ik nu zeg dat de DM800 HD al enkele jaren niet meer wordt geproduceerd dus zijn er zeker geen nieuwe meer in de winkel.

Wat denk jij dan?

Televisie kijken zonder kaartje (zeker voetbal) kan dat zomaar?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Als je het zo zegt zou het wel niet horen te kunnen. Maar het kan dus wel. ik heb er niet veel verstand van. Wil gewoon televisie kijken maar nou weet ik nog steeds wat ik er wel aan zou kunnen doen dan.

Geplaatst: (aangepast)

Je hebt 1. Een namaak DM800 HD en 2. Je hebt cardshare abonnement.

Beide illegaal, strafbaar en onbespreekbaar hier.

Ik denk dat je alles bij elkaar (DM800 en abo) zo'n 250 eurie hebt betaald.

Toen er nog echte DM800 HD werden verkocht kostten die zo'n 400 euro.

Ziet er dus naar uit dat je genaaid bent.

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

oke bedankt.. Toch nog iets wijzer geworden zo!! Ga het met die gast over hebben als ie terug is van vakantie!

Toch bedank he!!

suc6 ermee.

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...