Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg mij af.

Mijn Tv de 65F9000 heeft een interne tuner, echter moet ik dan wel een HD sat module kopen €60,- om alleen te proberen vind in zonde geld.

Wat heeft nou de voorkeur (kwalitatief gezien), dus beeld kwaliteit, zap snelheid gebruikers gemak.

Heeft iemand dit al eens gedaan? (ik heb nu de Rebox 9000 HD)

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

Geplaatst:

In het vakantiehuis heb ik een Samsung met dvb-s2 en dvb-t2 ontvangst (32")...  Thuis kijk ik via mijn Technisat... en als het gewoon gaat over TV kijken maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Een sat receiver is in mijn ogen allemaal wat makkelijker te programmeren en te sorteren, bij die samsung moet je de zenderlijst op een usb stick zetten en aan je computer sorteren... maar ach, zo vaak doe je dat niet, dus dat valt wel mee...

Voor de duidelijkheid, ik kijk op de tv niet naar gecodeerde tv... gewoon de FTA duitse tv, en de public service en commercielen die  FTA zijn via dvb-t2...   Maar ik verwacht dat een module wel gewoon zijn werk zal doen.

Wil je gaan opnemen en terwijl een andere zender kijken lijkt me een sat receiver beter, omdat je dan 2 tuners hebt en een harddisk...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen