Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Ik heb net een SAB SKY-4900 gekocht.

Maar als ik ene opname maakt in TS bestand en deze op pc wil bewerken of bekijken gaat deze niet?

Met mijn openbox die ik had ging dat wel, hoe kan ik dat bestand openen ?

Zijn die gecodeerd ? heb altijd ontvangers gehad die gewoon kondne opnemen en bewerken op pc.

Ik wil mijn programma's behouden en dat vind ik jammer dat deze met die ontvanger blijkbaar niet lukt, dus ene misse koop of zijn er tools die dit kunnen oplossen ?

Groeten Ritchie

Geplaatst:

en op wat voor wijze heb je dan die opname overgezet naar PC?

bedenk het filesystem van een opname apparaat kan een heel andere zijn dan je windows pC

fat

fat32

ntfs

ext2

ext3

ext4

hfs

en wat speciale mediaplayers met raw etc

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst: (aangepast)

neen man,

denk nu even na.

fat32 is zeker niet beter et zń 4,2 GigaByte beperking

wat is het standaard formaat / filesystem van je vaste schijf in of extern aangesloten aan je SAB?

heb je op je PC ook de juiste software om een .TS af te spelen

VLC met webbrowser plugin zou dat op de doorsnee windows PC moeten kunnen vertonen

aangepast door Tonskidutch

Underworld

Geplaatst:

heb al op harde schijf geprobeerd ook op usb blijft zelfde , ligt aan de Encrypted , die zijn dus versleuteld blijkbaar jammer genoeg.

Dus alleen afspeelbaar op de ontvanger niet bewerken op pc, er zijn normaal wel tools voor , maar vind het niet

Geplaatst:

Ja had ik dat geweten had ik die nooit gekocht, want neem veel op om eigenlijk bij te houden.

Bewerkt die dan snij reclame eruit en dan codeer ik het.

Maar ja dan moet het TS bestand wel kunnen bekijken, hopelijk hoor ik een oplossing van iemand.

Groeten Ritchie

Kan je de TS file niet omzetten naar iets wat gewoon wel kan lezen op je computer?

Met de technisat receiver moet ik ook mijn TS file eerst converteren... daarvoor hebben ze een gratis programma wat de boel gelijk kan omzetten naar DVD formaat... en dat is handig.

Het programma is gebaseerd op Project-X... http://www.chip.de/downloads/ProjectX_15629057.html

Misschien heb je daar iets aan? Ik ken de sab receiver niet, maar project x is in principe universeel...

Je hebt ook nog TS doctor, maar dat is niet gratis... je kan wel een test downloaden zie ik... http://www.cypheros.de/tsdoctor.html

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

ok zie dat het niet moet geinstaleerd worden, heb gedaan fil add dus de ts file krijg dan connot find sequence header, of doe ik iets verkeerds. Hoe doe jij dat ?

wie of wat gebruikt je nu?

welk programma { sverige, noemde er twee }

dat zou helpen als je dat er bij vermeld

ter zijde moet vermeld worden dat een .ts als mpeg4 / HD opname bewerken OF openen je met die Projectx kunt vergeten dat is enkel voor mpeg2 SD

aangepast door Tonskidutch

Underworld

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen