Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Beste Ik heb net een SAB SKY-4900 gekocht. Maar als ik ene opname maakt in TS bestand en deze op pc wil bewerken of bekijken gaat deze niet? Met mijn openbox die ik had ging dat wel, hoe kan ik dat bestand openen ? Zijn die gecodeerd ? heb altijd ontvangers gehad die gewoon kondne opnemen en bewerken op pc. Ik wil mijn programma's behouden en dat vind ik jammer dat deze met die ontvanger blijkbaar niet lukt, dus ene misse koop of zijn er tools die dit kunnen oplossen ? Groeten Ritchie
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 en op de sab zelf speelt die gemaakte opname ook weer netjes af? ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 Ja klopt op de Sab zelf speelt die perfect af
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 en op wat voor wijze heb je dan die opname overgezet naar PC? bedenk het filesystem van een opname apparaat kan een heel andere zijn dan je windows pC fat fat32 ntfs ext2 ext3 ext4 hfs en wat speciale mediaplayers met raw etc Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 NTFS zal eens proberen op fat32 ,
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 (aangepast) neen man, denk nu even na. fat32 is zeker niet beter et zń 4,2 GigaByte beperking wat is het standaard formaat / filesystem van je vaste schijf in of extern aangesloten aan je SAB? heb je op je PC ook de juiste software om een .TS af te spelen VLC met webbrowser plugin zou dat op de doorsnee windows PC moeten kunnen vertonen 13 augustus 2014 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 nee fat32 blijft het zelfde, heb ook wat opgezocht en heb vernomen dat deze zwaar zijn Encrypted maar er moeten tools voor zijn en die vind ik zo niet echt
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 heb al op harde schijf geprobeerd ook op usb blijft zelfde , ligt aan de Encrypted , die zijn dus versleuteld blijkbaar jammer genoeg. Dus alleen afspeelbaar op de ontvanger niet bewerken op pc, er zijn normaal wel tools voor , maar vind het niet
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 mocht men dat weten welke tools voor een sab 4900, krijg je beslist snel antwoord van SAB gebruikers hier op het Forum ik kon er helaas niet bij helpen Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 Ja had ik dat geweten had ik die nooit gekocht, want neem veel op om eigenlijk bij te houden. Bewerkt die dan snij reclame eruit en dan codeer ik het. Maar ja dan moet het TS bestand wel kunnen bekijken, hopelijk hoor ik een oplossing van iemand. Groeten Ritchie
Sverige Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 (aangepast) Kan je de TS file niet omzetten naar iets wat gewoon wel kan lezen op je computer? Met de technisat receiver moet ik ook mijn TS file eerst converteren... daarvoor hebben ze een gratis programma wat de boel gelijk kan omzetten naar DVD formaat... en dat is handig. Het programma is gebaseerd op Project-X... http://www.chip.de/downloads/ProjectX_15629057.html Misschien heb je daar iets aan? Ik ken de sab receiver niet, maar project x is in principe universeel... Je hebt ook nog TS doctor, maar dat is niet gratis... je kan wel een test downloaden zie ik... http://www.cypheros.de/tsdoctor.html 13 augustus 2014 aangepast door Sverige - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 Hartelijk dank Sverige heb het gedowload, maar bij het uitpakken zie ik geen setupbestand in. Dus kan het niet instaleren , raar
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 ok zie dat het niet moet geinstaleerd worden, heb gedaan fil add dus de ts file krijg dan connot find sequence header, of doe ik iets verkeerds. Hoe doe jij dat ?
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 (aangepast) ok zie dat het niet moet geinstaleerd worden, heb gedaan fil add dus de ts file krijg dan connot find sequence header, of doe ik iets verkeerds. Hoe doe jij dat ? wie of wat gebruikt je nu? welk programma { sverige, noemde er twee } dat zou helpen als je dat er bij vermeld ter zijde moet vermeld worden dat een .ts als mpeg4 / HD opname bewerken OF openen je met die Projectx kunt vergeten dat is enkel voor mpeg2 SD 13 augustus 2014 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Ritchie30 Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 o was voor Sverige Project-X noemt het programma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen