rolandroland Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 Het maakt niet uit welke zender ik kijk en hoef daar ook niet steeds aan herinnert te worden. Misschien idee: Een nieuwe versie tv met een speciale schermpje beneden met de logo + eventuele reclame die soms als een blok aan het been voorbijkomen. Zie ook: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/17059/?reaction=1#form
Tonskidutch Geplaatst: 13 augustus 2014 Geplaatst: 13 augustus 2014 je denkt wel eens luid wat een onverbeterlijk stelletje trutten die moesten eens allemaal met groene zeep de mond gespoeld krijgen etc etc maar luid op denken kan helemaal niet Second Life Mungo Parker
mar 1 Geplaatst: 19 september 2014 Geplaatst: 19 september 2014 Hebben die slimme heren wel eens aan het volgende gedacht: ik kijk zo weinig mogelijk naar die zenders met hun logo brol, kwestie van mijn tv scherm proper te houden.
sattv4iedereen Geplaatst: 19 september 2014 Geplaatst: 19 september 2014 Bepaalde zenders gebruiken een bewegend logo,wat beter is,maar bepaalden gaan daar in overdrijven,dat ze een groot bewegend logo gebruiken die echt niet meer om aan te zien. Mijn plasma is er nogal gevoelig over. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
dirocca Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 ik kijk al meer dan 10 jaar naar plasma tv´s voordien Philips, nu Samsung en ik heb nog nooit iets gemerkt van ingebrand, wat dan ook. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2014 Moderator Geplaatst: 21 september 2014 Ik heb nog nooit een plasma scherm gehad waarop logos ingebrand zijn, en ik heb er 3 in gebruik. Ik heb wel altijd de eerste 200 uur de contrast verhoudingen gereduceerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dirocca Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Ik heb nog nooit een plasma scherm gehad waarop logos ingebrand zijn, en ik heb er 3 in gebruik. Ik heb wel altijd de eerste 200 uur de contrast verhoudingen gereduceerd. inderdaad, heb ik ook gedaan. een plasma tv moet ingespeeld worden. grtz philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
sattv4iedereen Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Als je enkele uurtjes kijkt,en je gaat naar een andere zender, dan kan je die nog een tijdje zien als het ware. dit is ook het geval, als ik een dvd speler gebruik voor muziek. niet echt de bedoeling,en daarom doe ik het zelden,maar als ik het enige tijd doe, dan zie ik na een tijdje het nog. Na verloop van tijd gaat dit weg. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
EBOR Geplaatst: 8 oktober 2014 Geplaatst: 8 oktober 2014 Bij mij zie je bij wit beeld het Ned 1 rode logo, pana plasma DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Gerard 76 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 hier ook iets maar dat gaat wel snel weer weg. zeker niet hinderlijk. noemen ze dat niet naijlen? inbranden wat voornamelijk vroeger gebeurde is definitief en gaat niet meer weg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen