Ga naar inhoud

paniekvoetbal of reële werkelijkheid? stroomonderbrekingen bij strenge winter.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

op de krant van mijn vader,staat er een heel artikel in,over de stroomvoorziening.

Daar stond bij,dat bij een strenge winter stroompanne onvermijdelijk zullen zijn,ondanks dat we onze energie invoeren van o.a. nederland.Dit wegens het (tijdelijk) sluiten van (kern)centrale's.

Zo voorzien ze al nood scenario dat ze gemeente's kunnen afsluiten,bij tekorten.

De gemeente's zouden hun eigen nood aggregaten moeten voorzien.

Ik vraag mij af,of de dag van vandaag 2014,nog zo'n scenario's kunnen gebeuren,of als het hier gaat om paniekvoetbal,paniek naar de burgers toe?? :confused:  :confused: 

Of gaat het hier om drogredenen,om de prijs per kilowattuur (drastisch) te kunnen verhogen?  :confused:

Want minder aanbod is hogere prijzen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Of gaat het hier om drogredenen,om de prijs per kilowattuur (drastisch) te kunnen verhogen?  :confused:

tja, elke normale Belg voelt al lang vanwaar de wind komt (no pun intended); maar concrete bewijzen zijn er niet... Laat het ons maar gewoon houden op 'iets te veel toevalligheden die samen vallen dan een normale portie kansrekenen  toelaat'.

En dan te weten dat er STEG centrales quasi niet gebruikt worden omdat ze 'niet rendabel' zijn.

**edit**

Niet vergeten dat Electrabel afgelopen jaar al heel wat klanten is kwijtgeraakt; maar dat ze nog wel de hoofdmoot in handen hebben qua productie. En dan is de rekening (en zeker voor de heren aandeelhouders) zeer snel gemaakt.

Daarnet op het nieuws een zeer zenuwachtige jongedame gezien die als woordvoerster van Electrabel optrad. Ik ben geen expert op vlak van non-verbale communicatie, maar ze kwam niet echt vertrouwensvol over...

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...